RF91 Skrevet April 25 Skrevet April 25 Ikkje av bilen, men i ledige stunder på jobb so tok eg denna: og fekk den til å sjå slik ut: Lite steg på veg til å få bilen ferdig 😄 eivi91, A.A, sveigis og 14 andre reagerte på dette 17
Snagg30 Skrevet April 26 Skrevet April 26 Lars89, fupsaker, BimmerFan! og 25 andre reagerte på dette 13 1 14
papertiger Skrevet April 26 Skrevet April 26 ahj, laffe, ///M-ini95 og 26 andre reagerte på dette 28 1
Øyvind L. Skrevet April 26 Skrevet April 26 På 23.4.2026 den 16.16, Ampera skrev: Må brukes Absolutt en kul bil. 😍 Litt senk så blir den enda tøffere. 😃 Espen.st, StigJ og fupsaker reagerte på dette 3
Kolstad Jr. Skrevet April 26 Skrevet April 26 Ble smått bøsere med litt sideskjørt og Alpinaleppe.. Men nå ble jo felgene litt tamme 🙈 Evig rundans.. eivi91, Saltkjelen, Ampera og 24 andre reagerte på dette 27
Snagg30 Skrevet April 27 Skrevet April 27 6-serie/7-serie må være tidenes trekk bil, herlig å endelig måtte slå på kjøling i setene og. Liten tur til Vålerbanen Tony Soprano, BimmerFan!, Lars89 og 19 andre reagerte på dette 22
m-blå Skrevet April 28 Skrevet April 28 Ampera, sveigis, BimmerFan! og 18 andre reagerte på dette 20 1
Markus E30 Skrevet April 28 Skrevet April 28 Deilig med, kjøre M5 på butikken vær😁 Saltkjelen, sveigis, Stawky og 25 andre reagerte på dette 28
*MrB* Skrevet April 28 Skrevet April 28 (endret) Hverdagssliteren har fått sommerhjul og en liten strekk. Endret April 28 av *MrB* eivi91, sveigis, Saltkjelen og 17 andre reagerte på dette 20
Reef89 Skrevet April 28 Skrevet April 28 laffe, Kolstad Jr., Snagg30 og 14 andre reagerte på dette 17
sveigis Skrevet April 28 Skrevet April 28 1 time siden, *MrB* skrev: Hverdagssliteren har fått sommerhjul og en liten strekk. Dette er vakkert 🥰 m-blå, *MrB* og papertiger reagerte på dette 3
Skulebollen Skrevet April 28 Skrevet April 28 KireS, Snagg30, papertiger og 24 andre reagerte på dette 27
Snagg30 Skrevet April 28 Skrevet April 28 7 minutter siden, Skulebollen skrev: Når begynte du å ta skikkelige bilder? Her er det noe som skurrer. Lekkert om ikke annet! Stawky, Marius2002, GtiGtr og 3 andre reagerte på dette 1 5
Skulebollen Skrevet April 28 Skrevet April 28 9 minutter siden, Snagg30 skrev: Når begynte du å ta skikkelige bilder? Her er det noe som skurrer. Lekkert om ikke annet! Har jo oppgradert fra min råfete Moto til en Samsung, som nå tar fancye bilder i 3x zoom etter tips fra Norgeste slappeste some assistent @GtiGtr Men for og holde det litt nede på mitt nivå så står bilen bare random parkert litt på skeiva så klaring mellom hjul og bue bak er unaturlig høy GtiGtr reagerte på dette 1
A.A Skrevet April 28 Skrevet April 28 På 27.4.2026 den 11.13, Snagg30 skrev: 6-serie/7-serie må være tidenes trekk bil, herlig å endelig måtte slå på kjøling i setene og. Liten tur til Vålerbanen Scrolla nedover her, så tenkte jeg den 991 på utstilling oppi tråden her ligna veldig på den som var på Vålerbana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå