Martin-D Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden På 23.5.2026 den 15.53, Saltkjelen skrev: I see what you did there (ref. finn-tråden)! 🤓 Her har du den, skal opprette en tråd snart! Har knapt fått fotografert noenting 🤫 Hatt den i to uker nå, for en bil! KMT, Ampera, sveigis og 25 andre reagerte på dette 28
Saltkjelen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden @Martin-D For en vanvittig kul G87 med helt riktig farge. Denne gleder jeg meg til å se mer av. Martin-D reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Mye gromt innom garasjen din @StigJ. Fikk et sneakpeak av G20 med nystriglede sommerhjul på når jeg kjørte forbi jobben din i dag StigJ og sveigis reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Når noen spør meg "Fredrik, hva mener du er det beste bilene som noen gang er laget?" 🤩 Og jeg bare... KireS, Lars89, Orjan og 12 andre reagerte på dette 14 1
Snagg30 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 14 timer siden, Martin-D skrev: Her har du den, skal opprette en tråd snart! Har knapt fått fotografert noenting 🤫 Hatt den i to uker nå, for en bil! Denne fortjener egen tråd sveigis, Ron Jeremy og Saltkjelen reagerte på dette 3
*MrB* Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Gnikket litt i ettermiddag. Karbonsort + sol = Blått. Dusy, KireS, mr.pingu og 18 andre reagerte på dette 21
sveigis Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 34 minutter siden, *MrB* skrev: Gnikket litt i ettermiddag. Karbonsort + sol = Blått. Deilig M5 🙌🙌😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå