Makky123 Skrevet Lørdag kl. 19:32 Skrevet Lørdag kl. 19:32 Vasket og klar for europatur 😎🏎️ eivi91, KireS, Olaandref og 20 andre reagerte på dette 23
Eystein Ose Skrevet Lørdag kl. 19:39 Skrevet Lørdag kl. 19:39 Vasket å klar for ferie her og. Klar for nye mariekjeks og yoghurt-flekker Orjan, Walkabout, StigJ og 22 andre reagerte på dette 25
Snagg30 Skrevet Lørdag kl. 19:59 Skrevet Lørdag kl. 19:59 (endret) 26 minutter siden, Makky123 skrev: Vasket og klar for europatur 😎🏎️ Hadde vært artig og hørt mer om dine erfaringer med denne Endret Lørdag kl. 19:59 av Snagg30 Saltkjelen reagerte på dette 1
BMWE39turbo Skrevet i går, 10:48 Skrevet i går, 10:48 (endret) Bruker finværet til å vere ute med barna å skru på konebilen 😎 litt service og smårep. Har ikke rørt 1 serien siden mai, mangel på motivasjon og det eg definerer som "kjedelig" skruing. Men, gidder ikke utsette europaturen mer nå, så blir tur i august med konebilen istedenfor 1ern, kan alltids ta en tur med den når den blir klar (aldri). Endret i går, 10:50 av BMWE39turbo Ingvaldsen, Saltkjelen, KMT og 7 andre reagerte på dette 10
Ampera Skrevet i går, 14:36 Skrevet i går, 14:36 Fra Tryvann i dag. Skulebollen, ///FredriK.S, Stawky og 12 andre reagerte på dette 15
Dusy Skrevet i går, 14:57 Skrevet i går, 14:57 Hyggelig gjensyn @Ampera Olaandref, Paulus, Stawky og 8 andre reagerte på dette 11
Eystein Ose Skrevet i går, 17:09 Skrevet i går, 17:09 Lars89, Ampera, Stawky og 13 andre reagerte på dette 16
FransEirik Skrevet i går, 20:22 Skrevet i går, 20:22 papertiger, Olaandref, StigJ og 12 andre reagerte på dette 15
ehaugsnes Skrevet i går, 20:29 Skrevet i går, 20:29 Endelig vær til og kjøre uten tak - men da bestemte den seg for og lekke bensin😅 skulle hatt hvit smoking når man kjører denne Olaandref, FransEirik, papertiger og 14 andre reagerte på dette 17
StigJ Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) På 10.7.2026 den 22.46, Daniel. skrev: Forrige fredag var det akkurat 3 år siden jeg kjøpte denne 🥳 Faktisk den bilen jeg har eid lengst 😆 Virkelig pen skute @Daniel. Og Style 313 ser faktisk veldig bra ut i helsølv. Skulle kanskje vurdert det selv. Mine begynner å bli stygge nå dessverre. Endret 15 timer siden av StigJ Espen.st, sveigis, Daniel. og 4 andre reagerte på dette 7
sveigis Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 18 timer siden, Eystein Ose skrev: Oppskrift på en jækla digg e36 😍🥳 @Eystein Ose. Stawky reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Tusen takk @sveigis😃 Til @Olaandref sin store fortvilelse har vi endelig komt oss på tur. Vogna kom igjen fra Kristiansand i går, og vi reiser ned til Lillehammer idag. Skulebollen, Marius2002, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4
Olaandref Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden @Eystein Ose takk for tips, men beveger meg for det meste kun mellom butikken og hjemmet for påfyll av is og væske, ellers holder jeg meg langt fra veien frem til jeg skal sørover neste helg 😃 Saltkjelen, Marius2002, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5
Daniel. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 11 timer siden, StigJ skrev: Virkelig pen skute @Daniel. Og Style 313 ser faktisk veldig bra ut i helsølv. Skulle kanskje vurdert det selv. Mine begynner å bli stygge nå dessverre. Takk for det Stig 😊 Ja de gjorde faktisk det, skal sies at jeg var noe skeptisk i starten da jeg alltid har syntes at de kledde den originale diamond cut finishen veldig godt. Men jeg er i hvertfall fornøyd med hvordan de ser ut på bilen nå 👌 Slipper jo og å bekymre meg for at det skal begynne å korrodere på den måten slike diamond cut felger ofte gjør 😅 ---- Får poste et nyvasket motorrom så det ikke bare blir tekst her 🫣 Ampera, Skulebollen, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6
jonas1/// Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Lakkert toppdeksel i daytonaviolet med matt klarlakk oppå krympelakk, synes det ble en ryddig liten detalj i motorrommet 😀 Saltkjelen, Marius2002, Olaandref og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå