TorsteinAa Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Bilvask etter kjøretur fra Oslo til flotte Dalsfjord som tok ett par timer lengre enn tenkt når en fant ei flaske Superclean. Det finnes sikkert flasker og merker med mer "magisk" innhold, men hjelpes så mange asfaltflekker dritt og lort jeg fikk bort med litt tid og ei boks Fatøl. Ikke ille utseende for en bil fra 2013. Godt fornøyd med at eneste ekstrautstyret jeg har montert er skvettlapper foran og bak. Det har nok stoppet mye stein og dritt gjennom åra. Etter sommeren blir det å ta frem dremel og slipe/pusse og ordne de få rustflekkene som begynner å komme. Var så fornøyd at jeg nesten vurderte å heve flagget. Endret 1 time siden av TorsteinAa papertiger, laffe og Marius2002 reagerte på dette 3
papertiger Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Noen dager gammelt nå, men ankom feriehuset i Danmark en liten stund etter en kort ferjetur på vestkysten Endret 1 time siden av papertiger Snagg30, Ampera, Markus E30 og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå