Olaandref Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Hadde egentlig tenkt å ta den sørover, men det ble plutselig å dra 3 dager før planlagt, og da rakk jeg ikke service og sjekk av dysene, så det får bli et par BMW frie uker 😏 Kolstad Jr., Eystein Ose, StigJ og 3 andre reagerte på dette 6
TorsteinAa Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 16 timer siden, Eystein Ose skrev: Hva gjør du i Dalsfjord? På min del av landet det! Ankomst Vita Sandar🇸🇪 Flott kortesje Nautvika ytterst i Dalsfjorden er det som en fortsatt kaller hjemme, selv om en har holdt til i Oslobygda siden 2006 Eystein Ose og StigJ reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 4 minutter siden, TorsteinAa skrev: Flott kortesje Nautvika ytterst i Dalsfjorden er det som en fortsatt kaller hjemme, selv om en har holdt til i Oslobygda siden 2006 Da er du plassert, jeg har tilbrakt hver sommer i Rossetvik siden jeg var liten 🙂
Dusy Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Når man tyr til å jobbe de to siste ukene av ferien, kan man jo gjøre det litt hyggelig for seg selv Her fra i dag tidlig etter nattevakt mr.pingu, ///M-ini95, Ampera og 9 andre reagerte på dette 12
SportyMorty Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Ett og et drøyt halvt år på veien. For tiden på sommerbeite på Hurumlandet. Det er for øvrig noen artige svinger utover dit, og den ligger godt på veien, og enda mer i sportsmodus. Endret 8 timer siden av SportyMorty Marius2002, Kolstad Jr., ///M-ini95 og 6 andre reagerte på dette 9
Daniel. Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden mathiseeen, Marius2002, papertiger og 6 andre reagerte på dette 9
Kolstad Jr. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Noen som vil ha seg en strøken 640d? Olaandref og papertiger reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Det her er en av de deilige sommerkveldene hvor alt stemmer 😀 Det er varmt, liv i byen og bilen er usedvanlig god å kjøre 👍 Var flere som var ute å cruiset i byen i gammel BMW, vanvittig clean E30 M3 🤩 Saltkjelen, papertiger, BMWE39turbo og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå