teerex Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 3 timer siden, *MrB* skrev: Dette tror jeg faktisk er den dårligste sommeren jeg har opplevd. Båten skulle utpå i år. Men jeg gadd ikke. Det er Nord-Norge du beskriver nå 🙃
*MrB* Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 8 hours ago, teerex said: Det er Nord-Norge du beskriver nå 🙃 12-13 grader, vind og regn stabilt dag ut og dag inn? Det er i hvertfall situasjonen hjemme hos meg i år OG samtlige steder jeg har besøkt i ferien. Virkelig jackpot i årets værlotteri… Har stort sett gått med jakke ute hele sommeren. På en god dag kunne jeg gå med genser. (Mellom bygene).
Fredrik 90 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Sønn til naboen på 6 år er veldig bilinteressert og særlig BMW, han er veldig fasinert av Alpinaen. Kommer med en gang når jeg kommer kjørende fordi han synes den har så tøff lyd. Dette er bokstavelig talt 6 år gamle meg som løp til når det kom en bil med grom lyd i nabolaget. Og det er derfor det er så viktig at vi tar vare på disse bilene sånn at fremtidens generasjoner kan få glede av dem når vi blir lei eller for gamle 👍 Han her er stadig vekk borte og kikker på bilen, mens min egen (tarzan i underbuksa der) som burde være flasket opp på bil og BMW overhode ikke skjønner fascinasjonen for pappas gamle grønne bil 😂 BMWE39turbo, Fredrik, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) @Fredrik 90 Et artig og megetsigende bilde. Man kan tydelig se at gutten respektfullt beundrer bilen. Det er litt merkelig hvordan det der fungerer med barn. Jeg kan huske at sønnen til noen bekjente av familien sommeren 1977 hadde en Golf GTi (som hadde kommet på markedet året før). Da var jeg 10 år gammel og hadde begrenset kjennskap til biler, men jeg så at GTi'en var ny og ganske kul. Jeg beundret bilen litt på den samme måte som gutten på bildet. Noen må ha sett dette og noe senere spurte eieren av bilen om jeg ville være med på en kjøretur. Selvfølgelig ville jeg det og han hadde et stereoanlegg i bilen (uvanlig den gangen) der Abbas den gangen nye plate Arrival (Dancing Queen, Knowing Me, Knowing You etc) spilte i bakgrunnen sammen med litt frisk kjøring inn til Sandefjord fra Vesterøya. Jeg var i himmelen og har aldri glemt kjøreturen. Jeg ble aldri en VW mann, men bilinteressen tror jeg ble konsolidert akkurat der. Endret 11 timer siden av Fredrik Fredrik 90 reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden På fest hos @Ingvaldsen i helga, og traff mange likesinnede folk😄 det er nok noen kroner i nybilpris her Eystein Ose, Espen.st, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7
teerex Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) 6 timer siden, *MrB* skrev: 12-13 grader, vind og regn stabilt dag ut og dag inn? Det er i hvertfall situasjonen hjemme hos meg i år OG samtlige steder jeg har besøkt i ferien. Virkelig jackpot i årets værlotteri… Har stort sett gått med jakke ute hele sommeren. På en god dag kunne jeg gå med genser. (Mellom bygene). Faktisk hele 15 grader idag her i Harstad, men det har regnet litt eller mye bortimot hver eneste dag i sommer. Har ennå ikke satt ut båten. I sterk kontrast til 2024 og 2025 da det virkelig var flotte somre her i nord. Husker jeg gikk i shorts absolutt hele (den litt korte) sommeren 😀 Endret 6 timer siden av teerex
Olaandref Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det var virkelig nedtur å komme hjem fra Sørlandet til 10-12 grader og regn i bøttevis. Måtte til og med sikre trampolinen til barna, og for å toppe alt står nå ID3en til dama midt i innkjørselen og sperrer, fukt og lading var tydeligvis ikke noe den likte 🤮 ehaugsnes, Espen.st, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
Dusy Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sorry @Olaandref😅 Eystein Ose, Snagg30, Olaandref og 2 andre reagerte på dette 1 4
Olaandref Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 12 minutter siden, Dusy skrev: Sorry @Olaandref😅 Takk for den 😅 Dusy reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå