Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

Da er nye fangeren montert. Synst Schmiedmann leppa har dårlige fester fra fabrikk så her dreia jeg til 4 foringer i bakkant i stål med o-ring spor, sandblåst, lakk, klarlakk, bytta «skrueklips» fra vanlig skrue til m6 klips i plasten på bilen. 

Festa ei lita aluplate med m6 gjenger i senter på fanger, for feste til leppa. 

grill og fanger har fått et lag CSL fra Gtechniq (denne er jeg ganske fornøyd med, lagt dette på noen biler nå) og c2V3 som en ekstra topping oppå der igjen.

Grillen får et ørlite M merke på seg… kjøpt m5 emblem og holder til grillen der jeg tenkte jeg skulle ta vekk 5tallet og lime «M»en i senter igjen, bare for den siste touchen og jeg har sett dette på par andre biler.. den har M logoer i dørterksel og sidefangeren så det tenker jeg blir en fin detalj. 

ellers er bilen kanonbra med ACS fjører. Enorm forskjell på stabilitet i svinger. Håper bare fronten siger litt lenger ned med tida. Dette i kombinasjon med steg2 fra TRF med downpipe gjør det til en morsom bil😁  

noen som har bremseklosser å anbefale som støver mindre enn originale? Akebono passa selvfølgelig ikke, var for små..

38B8C98C-5C81-450F-BC36-2850C46DCD09.jpeg

B2022C60-ED56-472A-B5C2-7EC3FF2DEC39.jpeg

E2532857-7F0F-497A-B3BA-FF3FCEE24606.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eystein Ose skrev:

Drivaksling havari😅 Har hørt at SKF sine akslinger ikke kan sammenlignes med orginale. Fikk bekreftet dette idag🙈

Fikk nyte utsikten fra Stadt en stund da 🫢😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Eystein Ose said:

Drivaksling havari😅 Har hørt at SKF sine akslinger ikke kan sammenlignes med orginale. Fikk bekreftet dette idag🙈

Var det midt i en skrens? 😁

Dette kan heldigvis repareres 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Olaandref skrev:

Fikk nyte utsikten fra Stadt en stund da 🫢😅

Jepp😂 Heldigvis dro jeg og en kompis med hver vår bil. Så ble sightseeing i bilen hans menst vi ventet på berging🙈

Akkurat nå, sdhild99 skrev:

Var det midt i en skrens? 😁

Dette kan heldigvis repareres 👍

Var muligens litt høyere omdreining på bakhjula ja😂 

Må skryte av IF og Blivende Klassiker forsikringen fra LMK. Bilen levert hjemme for 500kr, uansett hvor jeg befinner meg i Europa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...