Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Ampera skrev:

Det var på tide at du poster. Har oppussing av hus tatt all tid?

Totalrenovering av enebolig + ny jobb = travelt :) Men for å være ærlig så synes jeg forumet har mistet litt av sin positive aura de siste par årene, så kommer ikke til å være så aktiv fremover heller. Men gøy å svippe innom iblant og se hvordan det står til med bilparken til gamle kjenninger.

Får legge ut et par bilder til fra turen her da så det ikke bare blir tekst i tråden. Obligatorisk stopp utenfor BMW Welt og et par bilder av M5'ene som stod utstilt og for utlevering. 

IMG_8724.jpeg

IMG_8695.jpeg

IMG_8706.jpeg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Walkabout skrev:

Men for å være ærlig så synes jeg forumet har mistet litt av sin positive aura de siste par årene

Det kan jeg være enig i men da er det jo enda bedre at du fyller opp litt mat igjen her 😊

Savner tråden og oppdateringene dine .

Var alltid gøy .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i bølgedaler med positivitet og negativitet. Jeg har vært her i snart 20 år(nå følte jeg meg gammel) og vært mer eller mindre aktiv, går i berg og dalbaner det også. Jevnt over står forumet seg meget bra. Hver og en modell har blitt kritisert, men så kommet det snikende at modellen ikke er ravgale likevel :) E90 med helskift av design, E90 LCI med ekstra riller på panser, F31 med lykter som går inn til nyrer, G30 med div div., G30 LCI med lykter uten angel eyes og mye mye mer. Nå er vi dessverre inne i en tid hvor elektrisk drivlinje blir diskutert som en "egen sort", istedenfor å fokusere på bilene under ett. Det skaper dessverre splid. Men det går nok over dette også :) 

Forøvrig skamfete biler @Walkabout og @m-blå :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/25/2024 at 1:50 PM, Walkabout said:

Men for å være ærlig så synes jeg forumet har mistet litt av sin positive aura de siste par årene

Du er ikke alene om å føle det, men med forbehold om at jeg ikke kjenner dine spesifikke grunner, så er det nok ikke bare forumet i seg selv sin feil. Tidene forandrer seg fort i bilverden, og det begynner å bli et ganske markert skille mellom de som ser positivt på det som kommer, og klarer å ta entusiasmen med seg videre til nytt design og nye drivlinjer, og de som ikke klarer det. Alle arenaer der bil diskuteres preges av dette i dag. Jeg tilhører nok sistnevnte kategori, og tviler sterkt på om jeg vil kunne kalle meg bilentusiast om 10 år. 
 

Edit: siden det er en bildetråd får jeg legge til et bilde fra høstens gnikkejobb:

IMG_5463.thumb.jpeg.8e4ae06eb67c465a17d4e0f8e361625c.jpeg

 

Endret av *MrB*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...