sdhild99 Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 Lars S, skoglund, Kolstad Jr. og 19 andre reagerte på dette 22
Dusy Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 (endret) Rett fra nattevakt for å vaske, etter 4 intensive uker som arbeidshest. En velfortjent utvendig og innvendig vask, så nå skal den få hvile litt. Samme med eier som endelig har ferie Endret Juli 21 av Dusy Lars S, sveigis, Rita G og 19 andre reagerte på dette 22
sveigis Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 1 time siden, Dusy skrev: Rett fra nattevakt for å vaske, etter 4 intensive uker som arbeidshest. En velfortjent utvendig og innvendig vask, så nå skal den få hvile litt. Samme med eier som endelig har ferie Fin bil😊 Hun jeg gift med har lyst på sånn en . hun spurte hvor mye en sånn kostet ? Jo sa jeg den koster salg av alle fire bilene mine og vil du ha sånn nå ,så får du finne en annen mann😎. Heldigvis valgte hun meg og fire gamle foreløpig . Men ja I4 er knallpene og er faktisk en EL bil jeg misunner andre på. papertiger, Rita G, Stawky og 3 andre reagerte på dette 2 4
sveigis Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 (endret) Ikke idag ,men litt tidligere: Endret Juli 21 av sveigis RemyNG, M-jakob, papertiger og 17 andre reagerte på dette 20
*MrB* Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 Ferien i gang. Starter med Norge fra innsiden. Lars89, Heik80, Reef89 og 11 andre reagerte på dette 14
E.C. Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 Gnikka dekksider i dag av alle ting, så de ble svarte igjen Werther, mslello, sdhild99 og 14 andre reagerte på dette 17
Lars89 Skrevet Juli 21 Skrevet Juli 21 Viktig å parkere litt unna fotfolket Rita G, Orjan, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 13
Markus E30 Skrevet Juli 22 Skrevet Juli 22 Liten service og nut and bolt check før Autobahn og F1😁😁 Spent på hvor tørst V10'n er. Lars89, papertiger, skoglund og 21 andre reagerte på dette 24
Ampera Skrevet Juli 22 Skrevet Juli 22 Setter sine spor 1700 km på 3 dager, fronten full av innsekter. Det er bare 40 mil til jeg er hjemme. Bilen skal til coating. Stawky, skoglund, Markus E30 og 15 andre reagerte på dette 18
papertiger Skrevet Juli 22 Skrevet Juli 22 1 hour ago, Markus E30 said: Liten service og nut and bolt check før Autobahn og F1😁😁 Spent på hvor tørst V10'n er. Kan du være så snill å lage reisebrev fra denne turen? 🤩 On topic: Holmenkollen park hotell for et par dager siden. Var behagelig å tilbringe dagen på reise i bil fra KRS til Oslo når det steikte som mest ute. Marius2002, Ampera, ahj og 3 andre reagerte på dette 6
Markus E30 Skrevet Juli 22 Skrevet Juli 22 46 minutter siden, papertiger skrev: Kan du være så snill å lage reisebrev fra denne turen? 🤩 Kan prøve! Skal ha det i bakhodet og få tatt litt bilder underveis😁 papertiger, sveigis, Ingvaldsen og 4 andre reagerte på dette 6 1
Dusy Skrevet Juli 24 Skrevet Juli 24 Balsam for sjela 😍 Rita G, ///FredriK.S, mathiseeen og 13 andre reagerte på dette 16
Skulebollen Skrevet Juli 24 Skrevet Juli 24 Tok riktignok bilde av vogna før parkering men 😅 Kan skimte en g31 frammi der, nå med enda mer feriestuk med en nyinnkjøpt skiguard 860 Reef89, Ampera, Rita G og 6 andre reagerte på dette 9
ehaugsnes Skrevet Juli 25 Skrevet Juli 25 Lå på hytta til dama inatt. Det og starte dagen med og kjøre e65 til jobb grytidlig med en kopp kaffe er helt nydelig😁 Dusy, sveigis, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7
Kvasi Skrevet Juli 25 Skrevet Juli 25 Stor begivenhet her forleden 🥳 ///M-ini95, papertiger, Dusy og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå