hanssae Skrevet Lørdag kl. 11:50 Skrevet Lørdag kl. 11:50 46 minutes ago, *MrB* said: Standardplassen på det lokale kjøpesenteret er stort sett ledig. Det er min også 😎 😅 Stawky, fupsaker, Patryck og 4 andre reagerte på dette 7
EspenM3css Skrevet Lørdag kl. 12:13 Skrevet Lørdag kl. 12:13 22 minutter siden, hanssae skrev: Det er min også 😎 😅 ‘’Parkering Forbudt’’ 😅 hanssae reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet Lørdag kl. 14:01 Skrevet Lørdag kl. 14:01 F11’en var opptatt, så da ble det e91 som måtte trå til når vognen skulle på vinterlagring EspenM3css, eivi91, *MrB* og 6 andre reagerte på dette 9
Eystein Ose Skrevet Lørdag kl. 15:00 Skrevet Lørdag kl. 15:00 Endelig kom bildene fra Norangsdalen. Poster resten i tråden min Ampera, Patryck, mslello og 11 andre reagerte på dette 14
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 16:35 Skrevet Lørdag kl. 16:35 Femmerbanden 👍😅 papertiger, *MrB*, KKME30 og 9 andre reagerte på dette 12
MagnusAG99 Skrevet Lørdag kl. 17:01 Skrevet Lørdag kl. 17:01 Endelig så ga jeg bilen en vask. Det er utrolig å det støver fra de bremsene foran. mslello, papertiger, eivi91 og 11 andre reagerte på dette 14
wbiter Skrevet Søndag kl. 18:43 Skrevet Søndag kl. 18:43 (endret) "You'll Never be Mine!" https://rumble.com/v707sgk-the-ghost-of-an-i8-roadster-do-you-like-bmw-edition-youll-never-be-mine.html?e9s=src_v1_upp_a Endret Søndag kl. 18:48 av wbiter Får ikke "embed" til å fungere med en Rumble video
liffi Skrevet Søndag kl. 19:01 Skrevet Søndag kl. 19:01 🙃 mslello, sveigis, Ampera og 7 andre reagerte på dette 10
Lars89 Skrevet Søndag kl. 19:11 Skrevet Søndag kl. 19:11 I godt selskap sveigis, *MrB*, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 12
*MrB* Skrevet Mandag kl. 10:42 Skrevet Mandag kl. 10:42 (endret) Startet uken med ren bil Endret Mandag kl. 10:44 av *MrB* hanssae, laffe, Saltkjelen og 8 andre reagerte på dette 11
lagunilla Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden En stund siden siste post😁 Realisert en mild guttedrøm med en 992 4S som de fleste sikkert ikke kommer til å like, men etter å ha byttet jobb fra BMW til Porsche var fristelsen litt for stor. Etter handel var det bare å pakke sakene å ta seg en skikkelig sommertur i Europa💪🏼 2 voksne, 2 barn og en katt i 911🏎️ Dusy, Ingvaldsen, or3 og 8 andre reagerte på dette 11
BrokeBoi Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det er vel bare et spørsmål om tid før bimmers.no blir et Porsche forum, for det er stadig flere her inne som konverterer til den andre siden. Ingvaldsen reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 minutt siden, BrokeBoi skrev: Det er vel bare et spørsmål om tid før bimmers.no blir et Porsche forum, for det er stadig flere her inne som konverterer til den andre siden. Min våte drøm er at vi får en egen tråd om Porsche her, savner bimmers mye samt å ha egen tråd. GT3’n får stadig oppgraderinger både innvendig og utvendig BrokeBoi, mslello og lagunilla reagerte på dette 3
mslello Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 minutt siden, Snagg30 skrev: Min våte drøm er at vi får en egen tråd om Porsche her, savner bimmers mye samt å ha egen tråd. GT3’n får stadig oppgraderinger både innvendig og utvendig Kjør på med Porsche tråd sier jeg! 😎 Snagg30 reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det har vært generelt romslig takhøyde her for andre biler enn BMW, men i takt med Porsche-økningen kommer det også flere rapporteringer om innhold som ikke omhandler BMW. Det kan kanskje se ut til at man etter hvert må henstilles til å lage en egen "snapshot of the day"-tråd i annet-delen på forumet for andre biler enn BMW/Mini/RR.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå