RF91 Skrevet Torsdag kl. 18:31 Skrevet Torsdag kl. 18:31 1 time siden, liffi skrev: På rett underlag blir bilen noe lavere, men er uansett for lav .. Pfft, skjerpings. Burde vå to-tre cm lågare 😎 KMT og liffi reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet Torsdag kl. 21:32 Skrevet Torsdag kl. 21:32 Godt fornøyd med at første eiger valgte chrome endestusser istedenfor karbon 😁 papertiger, KMT, m-blå og 25 andre reagerte på dette 28
Espen.st Skrevet Torsdag kl. 21:50 Skrevet Torsdag kl. 21:50 18 minutter siden, Skulebollen skrev: Godt fornøyd med at første eiger valgte chrome endestusser istedenfor karbon 😁 Litt av en utsikt😍 Kolstad Jr. og Skulebollen reagerte på dette 1 1
KMT Skrevet i går, 15:09 Skrevet i går, 15:09 On 11/9/2025 at 1:55 PM, Fredrik 90 said: Esso His jo…mitt faste vannhull 😍 Men ja priskrigen omfatter ikke 98, men det er i det minste billigste 98 man får i mils omkrets. Passer fint fordi jeg bor rett bak heia der, så jeg fyller 98 på alle bilene her for å holde etterspørselen oppe 👍 @Espen.st Bor du også i området? Tenkte eg skulle støtta stasjonen din/dykkar på His på veg heim frå arbeid, men 98-pumpa var død gitt Fredrik 90, Kolstad Jr., sveigis og 5 andre reagerte på dette 7 1
Ampera Skrevet i går, 17:14 Skrevet i går, 17:14 Denne står hos forhandler i Oslo. Lars89, eivi91, BrokeBoi og 7 andre reagerte på dette 10
Fredrik 90 Skrevet i går, 17:27 Skrevet i går, 17:27 2 timer siden, KMT skrev: Tenkte eg skulle støtta stasjonen din/dykkar på His på veg heim frå arbeid, men 98-pumpa var død gitt De går tomme en sjelden gang, tankbilen var der i stad når jeg kjørte forbi på vei hjem fra jobb. KMT reagerte på dette 1
norbakken Skrevet i går, 18:09 Skrevet i går, 18:09 Perfekt vær og føre for en liten luftetur 🤩 Daniel., M-jakob, Markus E30 og 23 andre reagerte på dette 25 1
Kolstad Jr. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Ny gubbræser da.. 👍 1-eiers 08' 530xd med 159'k km. Dusy, m-blå, Ampera og 13 andre reagerte på dette 16
papertiger Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Gratulerer! Det såg ut som en skikkelig fin gubberacer @Kolstad Jr., vil gjerne se mer til denne i tråd Kolstad Jr. reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 1 time siden, papertiger skrev: Gratulerer! Det såg ut som en skikkelig fin gubberacer @Kolstad Jr., vil gjerne se mer til denne i tråd Takker! Får oppdatere etterhvert, bare hallveis på tur hjem enda 😅 👍
316 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 14 timer siden, norbakken skrev: Perfekt vær og føre for en liten luftetur 🤩 Asså ja… Meget pent Einar. 🤝 Møtes for en is til sommeren igjen? 😀
Ron Jeremy Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Litt hogst på hytta, jaggu meg 10 blå her oppe ved Åmli gitt 🥶 blir fin himmel av slike temperaturer dog. Traff på en stakkars i4 i samme ærend, rett sag (i mine øyne) men kanskje ikke helt gull for bilen dette her 🫣 Endret 4 timer siden av Ron Jeremy Dusy, sveigis, Skulebollen og 5 andre reagerte på dette 3 4 1
Ingvaldsen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Har ikke i4 luft bak da ? Må jo være perfekt dette😆
sveigis Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Åmli ? Katerås området ?😊 Fin plass dette 😊 Ron Jeremy reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 10 minutter siden, sveigis skrev: Åmli ? Katerås området ?😊 Fin plass dette 😊 Absolutt et fint område og så er det jo mye fint på Sørlandet i umiddelbar (ish) nærhet, Seterdalen osv. sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå