m-blå Skrevet i går, 09:23 Skrevet i går, 09:23 16 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: Og så var 6-ern ute av dvale, alltid like stas 🌟 Nydelig den 6’ern din med «verdens» fineste felger👍🏻. Er bilen senket? Eller er det 7 serie dekk som fyller hjulbuene bedre? Orjan, Tore Høgvold, Kolstad Jr. og 1 annen reagerte på dette 3 1
Kolstad Jr. Skrevet i går, 09:36 Skrevet i går, 09:36 12 minutter siden, m-blå skrev: Nydelig den 6’ern din med «verdens» fineste felger👍🏻. Er bilen senket? Eller er det 7 serie dekk som fyller hjulbuene bedre? Takk for det! Godt observert altså, bilen er ikke senket, kjører F01 7-er dim ja 😇👍 Orjan og Ingvaldsen reagerte på dette 2
m-blå Skrevet i går, 09:47 Skrevet i går, 09:47 8 minutter siden, Kolstad Jr. skrev: Takk for det! Godt observert altså, bilen er ikke senket, kjører F01 7-er dim ja 😇👍 Samme her 😊 men jeg har ACS fjærer Reef89, KMT, Kolstad Jr. og 7 andre reagerte på dette 10
Kolstad Jr. Skrevet i går, 09:58 Skrevet i går, 09:58 9 minutter siden, m-blå skrev: Samme her 😊 men jeg har ACS fjærer Perfekt stuk 👍 m-blå reagerte på dette 1
Dusy Skrevet i går, 11:48 Skrevet i går, 11:48 Dette føltes ekstremt godt like spesielt hver gang. Forfriskende å sitte i en gammel bil hvor alt er analogt, litt som at tiden har stått stille. m-blå, Peak, laffe og 21 andre reagerte på dette 24
Fredrik 90 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden X5 gjør X5 ting! 👍 Paulus, Marius2002, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9
Eystein Ose Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Ingvaldsen, Reef89, Mr Mykland og 20 andre reagerte på dette 23
RF91 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Du brifa voldsomt med han Porsche-vennen din, @Eystein Ose. Mine venne kan kjøpa Porsche óg altso 😐 Snagg30, Orjan og Olaandref reagerte på dette 3
Eystein Ose Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 1 time siden, RF91 skrev: Du brifa voldsomt med han Porsche-vennen din, @Eystein Ose. Mine venne kan kjøpa Porsche óg altso 😐 Det er nok @Snagg30 til alle! Snagg30 og RF91 reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) 9 timer siden, Eystein Ose skrev: Det er nok @Snagg30 til alle! Må nok bli med en runde snart 🙂 Men skulle hatt en blå bil da, det hadde blitt skikkelig nasjonalromantisk i slik natur, mangler bare melkesjokolade og et par kyr, og et par damer i bunad, så er alt perfekt 🤩🇳🇴 Endret 6 timer siden av Olaandref Snagg30 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå