Martin-D Skrevet Mai 26 Skrevet Mai 26 På 23.5.2026 den 15.53, Saltkjelen skrev: I see what you did there (ref. finn-tråden)! 🤓 Her har du den, skal opprette en tråd snart! Har knapt fått fotografert noenting 🤫 Hatt den i to uker nå, for en bil! Tore Høgvold, Marius2002, Weltzin og 30 andre reagerte på dette 33
Saltkjelen Skrevet Mai 27 Skrevet Mai 27 @Martin-D For en vanvittig kul G87 med helt riktig farge. Denne gleder jeg meg til å se mer av. Martin-D reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Mai 27 Skrevet Mai 27 Mye gromt innom garasjen din @StigJ. Fikk et sneakpeak av G20 med nystriglede sommerhjul på når jeg kjørte forbi jobben din i dag sveigis og StigJ reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Mai 27 Skrevet Mai 27 Når noen spør meg "Fredrik, hva mener du er det beste bilene som noen gang er laget?" 🤩 Og jeg bare... ///FredriK.S, *MrB*, Martin-D og 15 andre reagerte på dette 17 1
Snagg30 Skrevet Mai 27 Skrevet Mai 27 14 timer siden, Martin-D skrev: Her har du den, skal opprette en tråd snart! Har knapt fått fotografert noenting 🤫 Hatt den i to uker nå, for en bil! Denne fortjener egen tråd sveigis, Ron Jeremy og Saltkjelen reagerte på dette 3
*MrB* Skrevet Mai 27 Skrevet Mai 27 Gnikket litt i ettermiddag. Karbonsort + sol = Blått. KMT, Sverre 2468, BimmerFan! og 29 andre reagerte på dette 31 1
sveigis Skrevet Mai 27 Skrevet Mai 27 34 minutter siden, *MrB* skrev: Gnikket litt i ettermiddag. Karbonsort + sol = Blått. Deilig M5 🙌🙌😊 *MrB* reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet Mai 27 Skrevet Mai 27 Midlertidig bil; KMT, sveigis, Saltkjelen og 5 andre reagerte på dette 8
Eystein Ose Skrevet Mai 28 Skrevet Mai 28 Fra Ørsta Motorfest i helgen ///M-ini95, BimmerFan!, KMT og 19 andre reagerte på dette 22
Dusy Skrevet Mai 28 Skrevet Mai 28 Morsomt når hun ene på kjøkkenet på jobb også parkerer på samme måte med hamsteren sin Fahad, ///M-ini95, Saltkjelen og 10 andre reagerte på dette 13
sveigis Skrevet Mai 28 Skrevet Mai 28 En god shining på 530 igår: Olaandref, papertiger, Dusy og 11 andre reagerte på dette 14
MarcusSteffensen Skrevet Mai 28 Skrevet Mai 28 KireS, m-blå, Eystein Ose og 17 andre reagerte på dette 20
Ampera Skrevet Mai 28 Skrevet Mai 28 (endret) Da ble det skifte av kjøretøy for resten av dagen. Tar en tur til Tyrigrava. Endret Mai 28 av Ampera Tore Høgvold, Henrik K, KMT og 18 andre reagerte på dette 21
MagnusAG99 Skrevet Torsdag kl. 17:31 Skrevet Torsdag kl. 17:31 BrokeBoi, *MrB*, Ampera og 10 andre reagerte på dette 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå