papertiger Skrevet i går, 17:28 Skrevet i går, 17:28 sveigis, m-blå, fupsaker og 12 andre reagerte på dette 15
*MrB* Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Pepsi til meg og Castrol til han. Hadde kanskje klart et par mil til…. Endret 7 timer siden av *MrB* eivi91, sveigis, Reef89 og 7 andre reagerte på dette 9 1
henrikson Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ny på forumet, ny i BMW-verden. Fant en 540 i Sverige jeg brått fikk lyst på. Kort tid etter var vi på vei hjem 😊 Lars89, papertiger, *MrB* og 10 andre reagerte på dette 13
Saltkjelen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Velkommen hit og gratulerer med en nydelig 540i. Her er det bare å lage seg en liten tråd så vi får sett litt mer til den.
Øyvind L. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Bildet tatt på vei hjem fra Nürburgring for et par uker siden. En god gjeng på tur. Jeg står parkert bakerst. Og et bilde fra utsiden av Hotel am Tiergarten hvor vi har bodd hvert år de siste 15 årene. Og et stemningsbilde fra "fuchsröhre". Endret 1 time siden av Øyvind L. papertiger, Lars S, Markus E30 og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå