Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Tore Høgvold skrev:

Første tut til Tyrigrava i dag. Reg nr. Brødre  😄

IMG_2037.jpeg

Presidenten i BMW klubben til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Ampera skrev:

Presidenten i BMW klubben til høyre.

Jeg hadde en slik bak meg fra Moss i dag med Cognac interiør, CH-reg, men glemte å se om den hadde samme nummerserie. Dessverre stod det en ///M foran 330e på bakluka.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er noen kroner fattigere og det snør en del, men bilen er friskmeldt og innsuget synger for full hals for første gang siden september. Stemningen er overraskende bra! Stor takk til @Netlandet, alltid en god følelse å hente bilen hos deg. IMG_2558.thumb.jpeg.10758caaaecb034f04509b10f84266fa.jpeg

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Daniel. skrev:

@Markus E30 det er den med voksen kilometerstand sant? Siklet på felgene den stod på i annonsen 😛

Voksen km stemmer bra det😁 299,960 nå. 

Send meg PM om du vil ha felger. Jeg byttet når jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z3C’n liten, stiv, lav og ekstremt morsom. Merca er stor og veldig komfortabel. Til sammen utfyller de hverandre. Etter at Z3C’n kom ut fra vinterdvalen er det den jeg bruker daglig og så mye jeg kan, såfremt jeg ikke MÅ ha mer enn én passasjer.

IMG_3608.jpeg

Endret av N.E.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, N.E.W. said:

Z3C’n liten, stiv, lav og ekstremt morsom. Merca er stor og veldig komfortabel. Til sammen utfyller de hverandre. Etter at Z3C’n kom ut fra vinterdvalen er det den jeg bruker daglig og så mye jeg kan, såfremt jeg ikke MÅ ha mer enn én passasjer.

IMG_3608.jpeg

Helt i min ånd! Herlig å ha to biler som begge leverer kjøreglede, men med forskjellig mening og på hver sin måte. 
Og også kjekt å se at sommerbilen er en bruksbil og brukes. Det verste er å la ting stå seg i hjel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...