Ampera Skrevet Juli 31 Share Skrevet Juli 31 Dagens bilde fra Solør. Markus E30, skoglund, hanssae og 21 andre reagerte på dette 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 31 Share Skrevet Juli 31 Spol fram 2 år minus 3 dager: BMWE39turbo, hemperen, KireS og 20 andre reagerte på dette 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 31 Share Skrevet Juli 31 @papertiger Fornøyd? 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 31 Share Skrevet Juli 31 7 minutes ago, Marius2002 said: @papertiger Fornøyd? 😎 Tja, har hatt bilen i halvannen time, men virker veldig bra så langt! Forbruk på de 17km hjem, stort sett flatt, noe bakker: mangler bare lader nå 😅 Ampera, mslello, ahj og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juli 31 Share Skrevet Juli 31 Et par kjappe bilder før trening😌 mr.pingu, Reef89, Saltkjelen og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Juli 31 Share Skrevet Juli 31 Ble en kveldstur me b3s'n og😊 Ingen, Dusy, ///M-ini95 og 7 andre reagerte på dette 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Juli 31 Share Skrevet Juli 31 S62 kos med storservice😊 kunne nok lagd en tråd på denne.. har litt planer på sikt ///M-ini95, *MrB*, mslello og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 31 Share Skrevet Juli 31 50 minutter siden, FransEirik skrev: S62 kos med storservice😊 kunne nok lagd en tråd på denne.. har litt planer på sikt E39 innehold liker vi ehaugsnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind92 Skrevet August 1 Share Skrevet August 1 Kjennern, mslello, Rita G og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet August 1 Share Skrevet August 1 Ved siden av elektrisk storebror fra en kollega ☺️ Marius2002, Reef89, papertiger og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 1 Share Skrevet August 1 Kjøpt meg skvettlapper. Sprengte jeg gubbeskalaen nå? 🫣 Dusy, mslello, ehaugsnes og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 1 Share Skrevet August 1 16 minutes ago, *MrB* said: Kjøpt meg skvettlapper. Sprengte jeg gubbeskalaen nå? 🫣 Absolutt ikke! Min har skvettlapper rund baut Marius2002, *MrB*, ehaugsnes og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 1 Share Skrevet August 1 1 hour ago, papertiger said: Absolutt ikke! Min har skvettlapper rund baut Godt å høre. Og du er jo yngre enn meg 😄 Begynte foran, så får vi se om jeg utvider. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 1 Share Skrevet August 1 ACS fjærer på plass! Hvor kjøper dere skvettlapper? Orginale? mslello, papertiger, skoglund og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet August 1 Share Skrevet August 1 Så bra ut. Fornøyd med kjøreopplevelsen også? Kjøpte originale ja. Var ikke så dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå