KKME30 Skrevet September 13 Share Skrevet September 13 Et par bilder av dagen idag etter og ha hvert innom 5 forskjellige land😅👍 hanssae, BimmerFan!, Werther og 24 andre reagerte på dette 27 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 13 Share Skrevet September 13 15 minutter siden, MortenHaa skrev: Møtte meg på søndag iaf, var en dagstur ned til Langevåg og hentet litt snacks til den. M3/M4 tårnstag i alu + carbon bøyle til motorrommet 😎 Var dog ikke min fredagen før, men det er meg bekjent 4-5 mineral grå M2 i Trondheims regionen, og mener 4 stk av de har BT 7**** regnr 😂 Da var det deg ja på søndag Var lysene som gjorde at jeg ble obs på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Høgvold Skrevet September 13 Share Skrevet September 13 Ikke mange sånne dager igjen i år, måtte ta meg en ekstra lang kjøretur😎 Reef89, BMWE39turbo, BimmerFan! og 24 andre reagerte på dette 27 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 Omsider litt BMW igjen! Svipptur til Drammen med to biler og like mange i retur, effektiv dag. norbakken, papertiger, BimmerFan! og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 Helikoptertransport ahj, BMWE39turbo, Dusy og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 fupsaker, *MrB*, Snagg30 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 Dekk på! Hadde aldri gått uten hjelpearm på dekkmaskina… bytte endeledd og dørheis imorgen, og på med disse hjula på mandag 😎 sdhild99, Ingen, Orjan og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdhild99 Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 Reef89, Marius2002, fupsaker og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet September 14 Share Skrevet September 14 Blir aldri lei av denne, snarere tvert imot. StigJ, ahj, E.C. og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet September 15 Share Skrevet September 15 Siste lufteturen i år. ahj, papertiger, Lars S og 23 andre reagerte på dette 26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet September 16 Share Skrevet September 16 Blir ikke lei av denne fargen 😍 Marius2002, StigJ, laffe og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet September 16 Share Skrevet September 16 Endelig fått på 4,8is skjermbreddere og skvettlapp foran😄 Saltkjelen, sveigis, Stawky og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 17 Share Skrevet September 17 8 timer siden, ehaugsnes skrev: Endelig fått på 4,8is skjermbreddere og skvettlapp foran😄 Denne er så fet 🙏😎 KKME30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet September 17 Share Skrevet September 17 På 15.9.2024 den 18.26, Syvert skrev: Siste lufteturen i år. Herregud som jeg har lyst på e46 CSL!! Peak, Syvert, HalvorK og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 17 Share Skrevet September 17 🤷🏼♂️ fupsaker, BimmerFan!, Ampera og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå