Martin-D Skrevet Tirsdag kl. 23:49 Skrevet Tirsdag kl. 23:49 På 23.5.2026 den 15.53, Saltkjelen skrev: I see what you did there (ref. finn-tråden)! 🤓 Her har du den, skal opprette en tråd snart! Har knapt fått fotografert noenting 🤫 Hatt den i to uker nå, for en bil! Lars S, MarcusSteffensen, *MrB* og 27 andre reagerte på dette 30
Saltkjelen Skrevet i går, 05:50 Skrevet i går, 05:50 @Martin-D For en vanvittig kul G87 med helt riktig farge. Denne gleder jeg meg til å se mer av. Martin-D reagerte på dette 1
papertiger Skrevet i går, 11:09 Skrevet i går, 11:09 Mye gromt innom garasjen din @StigJ. Fikk et sneakpeak av G20 med nystriglede sommerhjul på når jeg kjørte forbi jobben din i dag sveigis og StigJ reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet i går, 14:14 Skrevet i går, 14:14 Når noen spør meg "Fredrik, hva mener du er det beste bilene som noen gang er laget?" 🤩 Og jeg bare... mr.pingu, fupsaker, KKME30 og 14 andre reagerte på dette 16 1
Snagg30 Skrevet i går, 14:18 Skrevet i går, 14:18 14 timer siden, Martin-D skrev: Her har du den, skal opprette en tråd snart! Har knapt fått fotografert noenting 🤫 Hatt den i to uker nå, for en bil! Denne fortjener egen tråd sveigis, Saltkjelen og Ron Jeremy reagerte på dette 3
*MrB* Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Gnikket litt i ettermiddag. Karbonsort + sol = Blått. Gnukkelars, Lars S, fupsaker og 25 andre reagerte på dette 27 1
sveigis Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 34 minutter siden, *MrB* skrev: Gnikket litt i ettermiddag. Karbonsort + sol = Blått. Deilig M5 🙌🙌😊 *MrB* reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Midlertidig bil; Orjan, Saltkjelen, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Eystein Ose Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Fra Ørsta Motorfest i helgen mr.pingu, Saltkjelen, Fahad og 12 andre reagerte på dette 15
Dusy Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Morsomt når hun ene på kjøkkenet på jobb også parkerer på samme måte med hamsteren sin Ampera, Reef89, ///M-ini95 og 5 andre reagerte på dette 8
sveigis Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden En god shining på 530 igår: *MrB*, Ampera, Reef89 og 5 andre reagerte på dette 8
Ampera Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Støvet Lars S, Orjan, Reef89 og 9 andre reagerte på dette 12
MarcusSteffensen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lars S, Ampera, ///M-ini95 og 2 andre reagerte på dette 5
Ampera Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Da ble det skifte av kjøretøy for resten av dagen. Tar en tur til Tyrigrava. Endret 59 minutter siden av Ampera Lars S, Dusy, BrokeBoi og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå