Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 16:51 Skrevet Mandag kl. 16:51 Obligatorisk stopp. 🙃 Snagg30, Reef89, Lars S og 27 andre reagerte på dette 29 1
Stawky Skrevet Mandag kl. 17:31 Skrevet Mandag kl. 17:31 Er vell også obligatorisk å poste nye prosjektet nå som den er hentet 😁😁🤪 Massevis av planer fremover på den. FransEirik, eivi91, Lars S og 18 andre reagerte på dette 21
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 17:41 Skrevet Mandag kl. 17:41 9 minutter siden, Stawky skrev: Er vell også obligatorisk å poste nye prosjektet nå som den er hentet 😁😁🤪 Massevis av planer fremover på den. Dette er spennende! Her er det bare å få i gang en tråd.
eivi91 Skrevet Mandag kl. 19:23 Skrevet Mandag kl. 19:23 Etter tre netter hjemme var det bare å hekte på vogna igjen for en ny tur. 😅 Denne gangen gikk turen til Bremanger. Grotlesanden kan anbefales. Saltkjelen, papertiger, Ampera og 6 andre reagerte på dette 9
Dusy Skrevet Tirsdag kl. 12:54 Skrevet Tirsdag kl. 12:54 Gjør seg klar for en ekstra passasjer papertiger, Reef89, Olaandref og 13 andre reagerte på dette 16
Reef89 Skrevet Tirsdag kl. 16:48 Skrevet Tirsdag kl. 16:48 Saltkjelen, BMWE39turbo, BrokeBoi og 9 andre reagerte på dette 12
Marius2002 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden BimmerFan!, Ampera, Dusy og 7 andre reagerte på dette 10
Eystein Ose Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Hjemreise etter 12 dager på turné papertiger, eivi91, Saltkjelen og 5 andre reagerte på dette 8
Eystein Ose Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Blir dobbelposting her, men satser på det går greit. Hjemme igjen etter 11* dager på tur. 35t og 55 min i bil og 1929km kjørt. Har kjørt over 3 fjelloverganger (Strynefjellet, Hemsedalsfjellet og Utvikfjellet). Forbruket endte på 1.09l/mil med fullastet bil og campingvogn på slep. Nå gleder jeg meg til å få komme på jobb å slappe av litt igjen. papertiger og Dusy reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå