sveigis Skrevet September 9, 2021 Share Skrevet September 9, 2021 (endret) To stk 535 i morgendvale: Endret September 9, 2021 av sveigis KMT, Marius2002, Reef89 og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 9, 2021 Share Skrevet September 9, 2021 Da var det igjen et transportoppdrag. Walkabout, Sjakalen, liffi og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 9, 2021 Share Skrevet September 9, 2021 1 time siden, Ampera skrev: Da var det igjen et transportoppdrag. Nesten så det begynner å ligne på et lass nå😁 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 9, 2021 Share Skrevet September 9, 2021 1 minutt siden, Ingvaldsen skrev: Nesten så det begynner å ligne på et lass nå😁 Synes det ligner mer på en millionær, jeg (ref. dagens trevarepris og mengde på hengeren). E.C., Flataas, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 9, 2021 Share Skrevet September 9, 2021 22 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Nesten så det begynner å ligne på et lass nå😁 Dette er lass, hele 1450 kg med panel. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2021 Share Skrevet September 9, 2021 Det lasset på hengern er mer verd en bilen nesten 😂 Når jeg ser det øverste bildet der hvor hele lasset ligger oppå lemmene til hengeren så minner det meg om en helvetes diskusjon jeg hadde med fattern og svigerfar i hallen på Byggmaker. Jeg ville ta av lemmene slik at lasset lå nedpå hengeren, jeg tenkte på høyt tyngdepunkt og faren for at lemmene kunne ta skade av vekten. Ikke faen, sånn hadde de lasta materialer på henger siden 80 tallet og gikk det greit da så går det nå også. En unnamanøver der så velter hele greia tenkte jeg, men sånn var det vist ikke...😎 Ampera og opienor reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 10, 2021 Share Skrevet September 10, 2021 papertiger, Daniel., Skulebollen og 18 andre reagerte på dette 21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet September 10, 2021 Share Skrevet September 10, 2021 Siste høsttur kanskje☀️ Sjakalen, papertiger, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 10, 2021 Share Skrevet September 10, 2021 Digg med tørt vær, nå har det ikke regnet en dråpe på en måned...så jeg har heller ikke vasket bilen på en måned. Bare å spyle av støvet og blåse bilen tør, ren bil på under 10 minutter 😅 Jeg liker å alltid ha ren bil, men jeg ser ikke poenget i å vaske bare for å vaske...man vasker ikke en ren bil bare fordi det har gått 2 uker. Saltkjelen, Kvasi, Sjakalen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet September 11, 2021 Share Skrevet September 11, 2021 (endret) 17 hours ago, Fredrik 90 said: Jeg liker å alltid ha ren bil, men jeg ser ikke poenget i å vaske bare for å vaske...man vasker ikke en ren bil bare fordi det har gått 2 uker. Nå høres det ut som om du prøver å være din egen terapeut?? Selvfølgelig kan man vaske en bil bare fordi det har gått to uker! Har ikke garasje og må parkere ute... da fører nedfall fra trær og støv fra alt mulig til at det aldri mangler unnskyldning for å vaske. Endret September 11, 2021 av Grobian Marius2002, lagunilla og M-jakob reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 11, 2021 Share Skrevet September 11, 2021 9 minutter siden, Grobian skrev: … at det aldri mangler unnskyldning for å vaske. Bare det å få litt alenetid eller avkobling er unnskyldning nok til å vaske bil. Om det så bare har gått tre dager … 🤷🏼♂️ Jeg sier ikke at det ikke kan gå tre uker mellom vask, men jeg finner vasking av bil avslappende og koser meg i mitt eget selskap M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2021 Share Skrevet September 11, 2021 (endret) 1 time siden, Grobian skrev: Nå høres det ut som om du prøver å være din egen terapeut?? Selvfølgelig kan man vaske en bil bare fordi det har gått to uker! Har ikke garasje og må parkere ute... da fører nedfall fra trær og støv fra alt mulig til at det aldri mangler unnskyldning for å vaske. Står bilen ute så er det selvsagt noe annet, men for min del så gidder jeg ikke det ettersom bilen bor i garasje. Biler har ikke godt av å bli vasket for mye heller, da ligger det alltid fukt og vann i falser og rundt forbi som gir grobunn for rust. Men nå lager vi ikke en svær greie ut av dette, du vasker bilen slik som du vil og jeg vasker som jeg vil. Noen vasker ikke bil i det hele tatt 😂 Endret September 11, 2021 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 11, 2021 Share Skrevet September 11, 2021 (endret) Bluestone metallic er en av bilens største positive overraskelser så langt Endret September 11, 2021 av Snagg30 BimmerFan!, papertiger, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 12, 2021 Share Skrevet September 12, 2021 Hjem til livets biler😁 denne gang ble det kjørt x5 først😎 Ampera, liffi, mslello og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 12, 2021 Share Skrevet September 12, 2021 Dass Alpinas Knekten, Skulebollen, MagnusAG99 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå