Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

På 5.9.2024 den 22.04, MortenHaa skrev:

Ble endelig tid for ei litta vask igjen 💎 

IMG_6284.jpeg

Nydelig bil! Var soo close å kjøpe den før 545e ble bestilt ny her. Meningen var å bestille M2 ny, men det var akkurat da de lukket norske leveringer av den modellen. Det ble derfor hybrid i stedet. Liker den nye M2'en også jeg nå (etter litt tilvenning), men denne er fremdeles et helt nydelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2024 den 22.04, MortenHaa skrev:

Ble endelig tid for ei litta vask igjen 💎 

 

Møtte jeg denne på veg E39 sør for Orkanger en plass søndag som var? Noe sier meg at jeg traff på den på omtrent samme strekke forrige fredag også 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Rita G skrev:

Nydelig bil! Var soo close å kjøpe den før 545e ble bestilt ny her. Meningen var å bestille M2 ny, men det var akkurat da de lukket norske leveringer av den modellen. Det ble derfor hybrid i stedet. Liker den nye M2'en også jeg nå (etter litt tilvenning), men denne er fremdeles et helt nydelig! 

Takk, signerte kontrakt på denne kun 2 dager eller hva det var etter den ble lagt ut, virket som et godt eksemplar og sto hos forhandler rett nedi gata for meg. Vært ekstremt fornøyd med denne, og har virkelig gjort meg om til BMW-fanatiker 😅

 

2 timer siden, Marius2002 skrev:

Møtte jeg denne på veg E39 sør for Orkanger en plass søndag som var? Noe sier meg at jeg traff på den på omtrent samme strekke forrige fredag også 🤔

Møtte meg på søndag iaf, var en dagstur ned til Langevåg og hentet litt snacks til den. M3/M4 tårnstag i alu + carbon bøyle til motorrommet 😎 Var dog ikke min fredagen før, men det er meg bekjent 4-5 mineral grå M2 i Trondheims regionen, og mener 4 stk av de har BT 7**** regnr 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...