*MrB* Skrevet Oktober 21 Share Skrevet Oktober 21 Møter vinteren med brukbar beading. Vi får se hvor dårlig stilt det er til neste vår. Se forøvrig på det hoftepartiet. Fantes på alle BMW’er på et tidspunkt, men nå er det meste flatt og sterilt. Reef89, hanssae, Ampera og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 21 Share Skrevet Oktober 21 Er så enig angående hofteparti @MrB 👍 Sitter å ser på dette fra 2004 nå , blir aldri lei 🤩 Marius2002, *MrB*, Reef89 og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Oktober 21 Share Skrevet Oktober 21 Sesongen ble avsluttet i kveld med en vask og 98 på tanken. Greit å få pakket bort bilen mens veiene enda er tørre. norbakken, Stawky, Marius2002 og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Oktober 21 Share Skrevet Oktober 21 Litt bil og garasje😅 pynta porten litt😛 BimmerFan!, Ingen, hanssae og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 22 Share Skrevet Oktober 22 Islandgrønn metalikk i høst modus : fupsaker, m-blå, Enes Yakici og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 23 Share Skrevet Oktober 23 Innlegg utenom det vanlige. Utført håndvask hjemme i det «nye» huset. Legger ved noen bilder av min favoritt del av huset. Endelig ferdig flytta og noe tid til bil igjen 😄 Dusy, Rita G, m-blå og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 23 Share Skrevet Oktober 23 Ampera, Reef89, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Oktober 23 Share Skrevet Oktober 23 På 21.10.2024 den 21.38, wSax skrev: Sesongen ble avsluttet i kveld med en vask og 98 på tanken. Greit å få pakket bort bilen mens veiene enda er tørre. Hva heter denne fargen? Space grey, Stratus grey? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 24 Share Skrevet Oktober 24 9 timer siden, FransEirik skrev: Hva heter denne fargen? Space grey, Stratus grey? Det der er Stratus Grey. Nydelig farge! fupsaker og FransEirik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 24 Share Skrevet Oktober 24 Tredje vask for året på lille røde. Blir nok en til som klargjøring før polering i vinter. Ikke polert siden 2020 var det vel jeg fant ut. Ikke brukt all verden heller i senere årene 😅 G20en fikk seg nok en kattevask. Her ble det kun lufttørking på hjemveien 😄 Fikk nå begge to innomhus en liten stund mens jeg tørket Z4en. laffe, Stawky, Dusy og 13 andre reagerte på dette 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 24 Share Skrevet Oktober 24 Lover BMW innhold veldig snart papertiger, laffe, mslello og 11 andre reagerte på dette 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 24 Share Skrevet Oktober 24 Hva er bedre enn to 7-serier i garasjen? Tre, vel! 😎 (eller…?) Henrik K, Hpi, ///M-ini95 og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Oktober 24 Share Skrevet Oktober 24 Jeg tror jeg aldri kommer til å bli lei av Rotiform felgene. De er litt vanskelig å vaske, men så lærer jeg aldri da og vurderer sterkt hvite felger som ny vinterfelger🤣 Marius2002, Ingen, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivi91 Skrevet Oktober 24 Share Skrevet Oktober 24 (endret) En sårt tiltrengt oppgradering av BASE-stereo. 😅🔊 Match UP 6DSP Plug&Play forsterker UP C42BMW-FRT.3 frontsett UP X42BMW-FRT.3 baksett UP W8BMW-S subber under stolene Seicane Android head-unit da jeg har blitt avhengig av å ha trådløs Apple CarPlay i mine biler 😅 Endret Oktober 24 av eivi91 Rita G, Marius2002, Reef89 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Oktober 24 Share Skrevet Oktober 24 13 timer siden, Saltkjelen skrev: Det der er Stratus Grey. Nydelig farge! Stratus er riktig Den varierer en del med lyset, og har fått mine øyne opp for fine gråfarger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå