RF91 Skrevet Mai 23 Skrevet Mai 23 55 minutter siden, Rita G skrev: Akkurat lik 😅 Blir en Fire red M60. Alt blir bedre med sportsbilfarge 😎 Rita G reagerte på dette 1
M-jakob Skrevet Mai 23 Skrevet Mai 23 Ble skitten etter Porsgrunn-Stavanger men trygt parkert da👌👌 papertiger, *MrB*, m-blå og 11 andre reagerte på dette 14
Weltzin Skrevet Mai 23 Skrevet Mai 23 Litt vemodig å ta salgsbilder av bilen en har hatt i snart 12 år. Orjan, Dusy, Espen.st og 14 andre reagerte på dette 16 1
mr.pingu Skrevet Mai 23 Skrevet Mai 23 5 min senere; VIDEO-2026-05-23-17-50-04.mov BimmerFan!, Espen.st, Øyvind L. og 10 andre reagerte på dette 1 12
KMT Skrevet Mai 24 Skrevet Mai 24 Pinsecruising i Danmark 😃 Tore Høgvold, Weltzin, Reef89 og 21 andre reagerte på dette 24
Dusy Skrevet Mai 24 Skrevet Mai 24 Ble en håndvask på denne i dag Weltzin, eivi91, Lars S og 17 andre reagerte på dette 20
Lars89 Skrevet Mai 24 Skrevet Mai 24 Tur i finværet *MrB*, Dusy, BimmerFan! og 24 andre reagerte på dette 27
papertiger Skrevet Mai 24 Skrevet Mai 24 Saudafjellet Maraton-helg, blitt brukt flittig som heiagjengbil for meg og andre langs løypa med sauebjeller og trompet 🤩 Saltkjelen, Orjan, BimmerFan! og 21 andre reagerte på dette 23 1
Stawky Skrevet Mai 24 Skrevet Mai 24 (endret) Lørdagsvask etterfulgt av en driveout til Lysebotn i godt lag idag. Fikk kjørt seg godt opp og ned der, og bekreftet at CSL bremser funker bra 😅 Endret Mai 24 av Stawky mr.pingu, Syvert, mslello og 25 andre reagerte på dette 28
Ingvaldsen Skrevet Mai 25 Skrevet Mai 25 God trekkbil Sverre 2468, Snagg30, GtiGtr og 24 andre reagerte på dette 27
Fredrik 90 Skrevet Mai 25 Skrevet Mai 25 Familieselskap på gang 👍 Fyren i nabohuset spurte tørt om det var gjengoppgjør på gang 😅 sveigis, StigJ, Syvert og 20 andre reagerte på dette 14 9
GSR Skrevet Mai 26 Skrevet Mai 26 På 25.5.2026 den 12.13, Ingvaldsen skrev: God trekkbil Trur jeg møtte deg på Lesja på Søndag :-)
Robkill Skrevet Mai 26 Skrevet Mai 26 Gjemmer seg fra pollen eivi91, ///FredriK.S, Paulus og 22 andre reagerte på dette 24 1
Ingvaldsen Skrevet Mai 26 Skrevet Mai 26 8 timer siden, GSR skrev: Trur jeg møtte deg på Lesja på Søndag Innbilte meg at jeg så en bil jeg har sett her før ja, ur-regget og greier👍🏻 GSR reagerte på dette 1
StigJ Skrevet Mai 26 Skrevet Mai 26 Lovlig seint kom sommerhjulene på. Fikk tatt en god etterlengtet vask i samme slengen. Men Lille Røde står enda på vinterlagring... Vel, den er i alle fall påregistrert og klar. Har bare vært litt stress å få gravd den ut, så har ikke giddet enda. Også har det vært litt travelt med andre sine biler som vanlig 😅 fupsaker, Ampera, Weltzin og 16 andre reagerte på dette 19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå