Martin-D Skrevet Tirsdag kl. 23:49 Skrevet Tirsdag kl. 23:49 På 23.5.2026 den 15.53, Saltkjelen skrev: I see what you did there (ref. finn-tråden)! 🤓 Her har du den, skal opprette en tråd snart! Har knapt fått fotografert noenting 🤫 Hatt den i to uker nå, for en bil! BimmerFan!, KireS, Orjan og 27 andre reagerte på dette 30
Saltkjelen Skrevet i går, 05:50 Skrevet i går, 05:50 @Martin-D For en vanvittig kul G87 med helt riktig farge. Denne gleder jeg meg til å se mer av. Martin-D reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Mye gromt innom garasjen din @StigJ. Fikk et sneakpeak av G20 med nystriglede sommerhjul på når jeg kjørte forbi jobben din i dag sveigis og StigJ reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Når noen spør meg "Fredrik, hva mener du er det beste bilene som noen gang er laget?" 🤩 Og jeg bare... Gnukkelars, Weltzin, *MrB* og 14 andre reagerte på dette 16 1
Snagg30 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 14 timer siden, Martin-D skrev: Her har du den, skal opprette en tråd snart! Har knapt fått fotografert noenting 🤫 Hatt den i to uker nå, for en bil! Denne fortjener egen tråd sveigis, Saltkjelen og Ron Jeremy reagerte på dette 3
*MrB* Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Gnikket litt i ettermiddag. Karbonsort + sol = Blått. m-blå, Weltzin, Fahad og 24 andre reagerte på dette 26 1
sveigis Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 34 minutter siden, *MrB* skrev: Gnikket litt i ettermiddag. Karbonsort + sol = Blått. Deilig M5 🙌🙌😊
mr.pingu Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Midlertidig bil; Saltkjelen, Orjan og Dusy reagerte på dette 3
Eystein Ose Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fra Ørsta Motorfest i helgen GSR, mr.pingu, Orjan og 9 andre reagerte på dette 12
Dusy Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden Morsomt når hun ene på kjøkkenet på jobb også parkerer på samme måte med hamsteren sin Orjan, mr.pingu, Ampera og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå