Kolstad Jr. Skrevet Oktober 16 Share Skrevet Oktober 16 Snartur ut av vinterdvalen, PKK og oljeservice imorgen. Har vel gått 700 mil siden forrige oljeskift, det får holde..😊 mslello, hanssae, papertiger og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 17 Share Skrevet Oktober 17 Ett par regnværsbilder i dag. M550i Rita G, Olaandref, mr.pingu og 29 andre reagerte på dette 32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 17 Share Skrevet Oktober 17 Bilde fra helga, idag har jeg eid denne i 7 år. Ingen, sveigis, mslello og 25 andre reagerte på dette 28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Oktober 17 Share Skrevet Oktober 17 Støttet «ivrig IL» ved dekkskift hos Bilia i dag Knipset liten bilde når den var på bukken ☺️ *MrB*, Marius2002, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 17 Share Skrevet Oktober 17 Sesongavslutning i NSK Sør BimmerFan!, Ampera, Saltkjelen og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 På vei til å bli stuet vekk for vinteren! laffe, Ampera, StigJ og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Kan melde om 19+ grader og sol på Sunnmøre for tiden Ampera, fupsaker, Rita G og 21 andre reagerte på dette 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Handle tur i Sverige idag Så var kompisen min over på onsdag med den helt syke R33`n sin. Godkjent med en 1000hk 2JZ. Han har hatt den en liten stund nå, men jeg har ikke turt å være med i den før på onsdag... papertiger, Ingen, N.E.W. og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 18 Share Skrevet Oktober 18 Nesten like gromt som en 1000hk 2JZ 😆 Skjønner ikke at enkelte folk ikke vasker motorrommet på bilen sin. Gir et langt bedre inntrykk av bilen spør du meg 🤷♂️ Marius2002, Ingen, *MrB* og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 19 Share Skrevet Oktober 19 17 hours ago, Daniel. said: Skjønner ikke at enkelte folk ikke vasker motorrommet på bilen sin. Gir et langt bedre inntrykk av bilen spør du meg 🤷♂️ Er selv veldig dårlig på motorvask, men det er fordi jeg er redd for å få problemer med vann i elektronikk, fordelerlokk/coil eller vann nedi tennpluggene som lager problemer senere. Vasket motorrommet på en Ford Sierra en gang, og den gikk som en bøtte møkk i flere dager etterpå.... Skulle egentlig bare til Kiwi og Vinmonopolet istad, men endte opp med å kjøre 15 mil på måfå. Etter 5 år med vinterlagring har jeg bestemt meg for å sette på piggfrie vinterdekk og gi den en understellsbehandling - dette får bli årets sladdebrakke. Greit å få brukt den litt mer føler jeg. N.E.W., Saltkjelen, StigJ og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 19 Share Skrevet Oktober 19 Vinterhjul og takboks på e91, vinterhjul på f11 og vinterlagring av båt🥶 Marius2002, fupsaker, mr.pingu og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 Håper det er lov å poste gårsdagen bilde. Hadde ikke nett dagen den ble tatt 🥲 Ampera, E.C., hanssae og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 20 Share Skrevet Oktober 20 Far å Datter 🤩 KKME30, BrokeBoi, MagnusAG99 og 16 andre reagerte på dette 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Oktober 21 Share Skrevet Oktober 21 Når man har lav impulskontroll og en svakhet for style87…. Da ble det jaggu handla et tredje sett😄 noen som trenger?😂 mr.pingu, StigJ, Markus E30 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Oktober 21 Share Skrevet Oktober 21 Reef89, BrokeBoi, E.H.D og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå