Saltkjelen Skrevet Mai 11, 2022 Share Skrevet Mai 11, 2022 59 minutter siden, Walkabout skrev: Pelle politibil Litt synd du ikke hadde på Lawyer-skiltene der. Walkabout og tennbrikket reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 11, 2022 Share Skrevet Mai 11, 2022 5 timer siden, Walkabout skrev: Tydelig eksempel på hvor mye Mtech har og si på Bmwmodellene Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mai 11, 2022 Share Skrevet Mai 11, 2022 Venter på å få tak over hodet igjen 🙂 Walkabout, Orjan, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 @Lars89 nevnte i finn-tråden at biler må ha farge. Ja det må de! 😁 Har inne en Estorilblå (omlakkerte) Z4 2,5i med kompressor denne uken for full behandling 😀 Og ser nå at jeg burde fått hjem en blå i3 til fargeklattene mine 😆 Orjan, mslello, Knekten og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 1 time siden, StigJ skrev: @Lars89 nevnte i finn-tråden at biler må ha farge. Ja det må de! 😁 Har inne en Estorilblå (omlakkerte) Z4 2,5i med kompressor denne uken for full behandling 😀 Og ser nå at jeg burde fått hjem en blå i3 til fargeklattene mine 😆 Må få på plass en hvit og, så er du klar til 17 mai 🇳🇴🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 3 minutter siden, Olaandref skrev: Må få på plass en hvit og, så er du klar til 17 mai 🇳🇴🙂 @Olaandref har jo en hvit Caddyllac da. Duger det? 😆 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 7 minutter siden, StigJ skrev: @Olaandref har jo en hvit Caddyllac da. Duger det? 😆 Haha, driter du biler du? 😂 Ja, det må holde det Flotte leketøy du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 6 minutter siden, Olaandref skrev: Haha, driter du biler du? 😂 Ja, det må holde det Flotte leketøy du har. Nei, Caddyen var i grunnen et kjempeimpulskjøp. Vi skulle kvitte oss med en av firmabilene som bare stod og tok opp plass og jeg fikk den skitbillig. Er litt mangler på den så må fikse litt. Planen er å bruke den som lånebil til kunder som har større jobber inne hos meg og å dra hengeren med siden jeg solgte F30en som hadde krok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 Akkurat nå, StigJ skrev: Planen er å bruke den som lånebil til kunder som har større jobber inne hos meg og å dra hengeren med siden jeg solgte F30en som hadde krok. Det tror jeg er lurt, Groven Carspa holder til 2 timer unna meg (mannskit plassen Molde) men siden han hadde lånebil så var valget enkelt Marius2002 og StigJ reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 1 time siden, StigJ skrev: Nei, Caddyen var i grunnen et kjempeimpulskjøp. Vi skulle kvitte oss med en av firmabilene som bare stod og tok opp plass og jeg fikk den skitbillig. Er litt mangler på den så må fikse litt. Planen er å bruke den som lånebil til kunder som har større jobber inne hos meg og å dra hengeren med siden jeg solgte F30en som hadde krok. Fornuftig, kunne godt ha tenkt meg en arbeidshest selv 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 2 timer siden, Snagg30 skrev: Det tror jeg er lurt, Groven Carspa holder til 2 timer unna meg (mannskit plassen Molde) men siden han hadde lånebil så var valget enkelt Hvor holder du til? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 1 minutt siden, Olaandref skrev: Hvor holder du til? 🙂 Holder til i Ålesund Men om du reagerte på dritt snakket om Molde så var det kun fordi jeg prøvde å provosere @Marius2002 men han har gitt seg på krigs stien. Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 20 minutter siden, Snagg30 skrev: Holder til i Ålesund Men om du reagerte på dritt snakket om Molde så var det kun fordi jeg prøvde å provosere @Marius2002 men han har gitt seg på krigs stien. Jeg driver å bygger opp et arsenal, et comeback kommer når du minst venter det Snagg30, Olaandref, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 25 minutter siden, Snagg30 skrev: Holder til i Ålesund Men om du reagerte på dritt snakket om Molde så var det kun fordi jeg prøvde å provosere @Marius2002 men han har gitt seg på krigs stien. Haha, nei, jeg var bare enig, tenkte at det her må være en hyggelig fyr, sannsynligvis fra Sunnmøre 😇🤩 Snagg30 og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Mai 12, 2022 Share Skrevet Mai 12, 2022 Gammel bil. Sikkert påtide å bytte ut snart. Marius2002, StigJ, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå