Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, E.C. skrev:

Haha, det var jo betryggende for meg som har tenkt å vaske i min E91 😄

Trikset er nok å bruke HT-spyler på avstand. Det blir ikke så mye vann brukt, men det har mer effekt enn hageslangen pga mer trykk. Deretter en lengre kjøretur for å tørke, samt parkere med panser oppe i garasjen over natta.

Haha, var ikke meningen å ta nattesøvnen din 😂

Litt avstand funker fint 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Hpi skrev:

Wow, er dette vanlig veistøv eller går den på mye grusveier eller noe?

Er vanlig veistøv, denne går for det aller meste på asfalt - men sikkert ikke tatt motorvask siden den var ny for ti år siden :P 

7 timer siden, E.C. skrev:

Trikset er nok å bruke HT-spyler på avstand. Det blir ikke så mye vann brukt, men det har mer effekt enn hageslangen pga mer trykk. Deretter en lengre kjøretur for å tørke, samt parkere med panser oppe i garasjen over natta.

Siste OT fra meg her, men selv pleier jeg å dynke på med Prickbort eller Surfex HD, jobbe det inn med en pensel/børste også dusje ganske lett over med hageslangen. Aldri hatt noen problemer med det, og har vasket mye E90, E91, F11 og F82 slik. Høytrykk på avstand har jeg også forsøkt, og heller ikke da hatt problemer, så det virker safe i mine øyne!

Får vel slenge inn et bilde i bildetråden her og, selv om det ikke er fra i dag :) 

5B97A3CA-9EBB-4A7E-B059-786E24CE07D2.jpeg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Olaandref said:
21 hours ago, E.C. said:

Haha, det var jo betryggende for meg som har tenkt å vaske i min E91 😄

Trikset er nok å bruke HT-spyler på avstand. Det blir ikke så mye vann brukt, men det har mer effekt enn hageslangen pga mer trykk. Deretter en lengre kjøretur for å tørke, samt parkere med panser oppe i garasjen over natta.

Haha, var ikke meningen å ta nattesøvnen din 😂

Litt avstand funker fint 🙂

Aldri hatt trøbbel med motorvask, men er bevisst på at bilen skal i gang etterpå, og bli god og varm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...