Markus E30 Skrevet Mandag kl. 16:00 Skrevet Mandag kl. 16:00 2 timer siden, Iv3rs3n skrev: Møter ikke heeelt Snapshot "Of The Day" kriteriet desverre men denne dukket opp et minne på mobilen nå. 😅 Handlet for 9-år siden idag Den var mer sliten når du hadde den enn når jeg hadde den😂
Patryck Skrevet Mandag kl. 16:09 Skrevet Mandag kl. 16:09 Fint vær og tørre hovedveier i Trondheim i går, og unnet meg en biltur etter jobb i natt fupsaker, papertiger, mslello og 15 andre reagerte på dette 18
liffi Skrevet Mandag kl. 17:56 Skrevet Mandag kl. 17:56 Ampera, mslello, Marius2002 og 8 andre reagerte på dette 11
Iv3rs3n Skrevet Mandag kl. 21:03 Skrevet Mandag kl. 21:03 5 timer siden, Markus E30 skrev: Den var mer sliten når du hadde den enn når jeg hadde den😂 Denne var mega-sliten når jeg henta den.. 😂 Så desverre må jeg medele at denne ikke er iblant oss mer idag, RIP 😬
Olaandref Skrevet Mandag kl. 22:19 Skrevet Mandag kl. 22:19 Denne fikk æren av å erstatte arbeidsbilen denne uken, oljeservice på Hedin og nye vinterdekk, kanskje siste uken jeg har den før den blir sendt til forretning for kommisjonssalg. Dusy, papertiger, eivi91 og 10 andre reagerte på dette 13
m-blå Skrevet i går, 16:33 Skrevet i går, 16:33 Endelig fått på ACS fjærer og stag. Lars89, eivi91, mr.pingu og 15 andre reagerte på dette 18
sveigis Skrevet i går, 16:59 Skrevet i går, 16:59 25 minutter siden, m-blå skrev: Endelig fått på ACS fjærer og stag. Det ble vakkert 😊😊 m-blå, Saltkjelen, Ampera og 1 annen reagerte på dette 3 1
liffi Skrevet i går, 18:09 Skrevet i går, 18:09 Enda en bilhenger tur!! 😅 se om M57’n overlever tuning stage+ å en helg på høyt turtall Ampera, gnilb, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6
RNJ Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden På tur nord for polarsirkelen i kongebilen. Valgte å kjøre piggfritt og det fungerer glimrende. Fantastisk vakkert og som vanlig er været strålende utenfor Oslo-gryten. Perfekt bil - klarer ikke å komme på en annen bil som jeg heller ville ha dratt på langtur med Kommer dessverre ikke helt til Tromsø da alle hoteller er fullbooket til en konferanse for snakkeklassen. BMWE39turbo, Ingvaldsen, Daniel. og 6 andre reagerte på dette 9
Saltkjelen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ser ut som en nydelig tur @RNJ. En snakker gjerne om å dra sydover i Europa, men en real Norgestur nordover er definitivt undervurdert. RNJ reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er vell denne tiden på året det er best å kjøre nordover, minst bobilturister og mygg RNJ reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden 1 time siden, Saltkjelen skrev: Ser ut som en nydelig tur @RNJ. En snakker gjerne om å dra sydover i Europa, men en real Norgestur nordover er definitivt undervurdert. Enig, etter min første tur til Lofoten i fjor så sitter jeg igjen med lengsel om og dra tilbake. Kanskje i annen e65 denne gangen😄 jævlig mye fint nord for saltfjellet RNJ reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden And so it begins… har jeg tatt meg vann over hodet tro?😂 Dusy reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå