Martin-D Skrevet Tirsdag kl. 23:49 Skrevet Tirsdag kl. 23:49 På 23.5.2026 den 15.53, Saltkjelen skrev: I see what you did there (ref. finn-tråden)! 🤓 Her har du den, skal opprette en tråd snart! Har knapt fått fotografert noenting 🤫 Hatt den i to uker nå, for en bil! Tore Høgvold, Lars S, mossing 92 og 27 andre reagerte på dette 30
Saltkjelen Skrevet i går, 05:50 Skrevet i går, 05:50 @Martin-D For en vanvittig kul G87 med helt riktig farge. Denne gleder jeg meg til å se mer av. Martin-D reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Mye gromt innom garasjen din @StigJ. Fikk et sneakpeak av G20 med nystriglede sommerhjul på når jeg kjørte forbi jobben din i dag StigJ og sveigis reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Når noen spør meg "Fredrik, hva mener du er det beste bilene som noen gang er laget?" 🤩 Og jeg bare... Lars89, Tore Høgvold, fupsaker og 14 andre reagerte på dette 16 1
Snagg30 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 14 timer siden, Martin-D skrev: Her har du den, skal opprette en tråd snart! Har knapt fått fotografert noenting 🤫 Hatt den i to uker nå, for en bil! Denne fortjener egen tråd sveigis, Ron Jeremy og Saltkjelen reagerte på dette 3
*MrB* Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Gnikket litt i ettermiddag. Karbonsort + sol = Blått. Weltzin, BimmerFan!, Lars S og 24 andre reagerte på dette 26 1
sveigis Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 34 minutter siden, *MrB* skrev: Gnikket litt i ettermiddag. Karbonsort + sol = Blått. Deilig M5 🙌🙌😊
mr.pingu Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Midlertidig bil; Orjan, Saltkjelen, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
Eystein Ose Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Fra Ørsta Motorfest i helgen Lars89, RF91, Dusy og 10 andre reagerte på dette 13
Dusy Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Morsomt når hun ene på kjøkkenet på jobb også parkerer på samme måte med hamsteren sin Fahad, ehaugsnes, mr.pingu og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden En god shining på 530 igår: Dusy, eivi91 og ///M-ini95 reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå