mr.pingu Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Fint vær og utsikt på Vestlandet må nyttes papertiger, Eystein Ose, Dusy og 5 andre reagerte på dette 8
///FredriK.S Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Etter en lang vinter, så er denne endelig komplett og på veien igjen 😁 papertiger, m-blå, ///M-ini95 og 8 andre reagerte på dette 11
m-blå Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ampera, Lars S, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7
Snagg30 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg og @Eystein Ose befinner oss på Rudskogen hele helgen på trippel kjøring! Vi blir en gjeng fra forumet om andre og er gira m-blå, Skulebollen, Saltkjelen og 6 andre reagerte på dette 9
papertiger Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hamsteren og lokomotivet på plass på hyttetur. i3 fikk en etterlengtet langtur fra Stavanger til Sauda via heldagsmøte på Risøy i Haugesund. Totalforbruk over dagens 18 mils tur på landvei godkjent! m-blå, mr.pingu og Saltkjelen reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Dette er sånn man lagde premiumbiler på slutten av 90 tallet 🤩 I en verden hvor alt blir stadig mer grått og bærekraftig så er det godt å sette seg inn i sin lille tidskapsel og drømme seg tilbake til en bedre tid i bilverdenen. Peak kvalitetsfølelse fikk man på 90 tallet 😀 Oxford grønn over Sand Beige er bare helt riktig i 1999, og alt er liksom dempet. Hanskerom, håndtak, askebeger og alt beveger seg med en dempet utførelse 😎 Som barn når disse bilene var nye så husker jeg at jeg synes folk så uanstendig rike ut hvis de hadde enten E39 eller E38 med komfort stoler i alle andre farger enn sort. Jeg hadde jo brosjyrene til disse bilene som jeg leste med stor begeistring og så de forskjellige interiørutførelsene. Og jeg kan huske når "pengefolk" fra Oslo kom på ferie til Sørlandet eller tyske direktører svingte inn på rasteplasser langs Autobahn i E39 eller E38 med f eks Sadelbrunt komfort interiør…det så ut som en million dollars i mine øynene. Forelda mine hadde også E39 på denne tiden, men det var en bogo spec tysk importert 520iA med sort velour, ratt uten multifunksjons knapper og sveive vinduer bak. I ett nabolag hvor folk kjørte Volvo 245 og Ford Sierra så var den likevel verdens fineste bil for meg, men det er klart at når instruksjonsboken ble finlest så oppdaget jeg at det var mange knapper og mye utstyr som manglet i vår bil. Jeg er usikker på om grønt og beige passer sammen i dag, men sett med 90 tallets øyne så synes jeg det er direkte lekkert. Og ja, jeg er ganske høy på meg selv når jeg kommer rattende i dette interiøret og føler at jeg er tilbake til 1999 og er 1999 rik 😎 m-blå reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå