Vinnerliste
Populært innhold
Viser innholdet med mest poeng siden 08/18/25 i alle områder
-
Da har man vært på tur igjen, og som vanlig starter dessverre intensjonen om "reisebrevene" bra før det etter hvert glemmes og dabber litt av. Det får være som det er og så får de som finner gleden av å se det som er se videre. i4en ble som nevnt i det forrige reisebrevet satt fra seg hos Cools Bekledningen igjen for en liten "reklamasjonssak" og litt nytt arbeide. Forrige gang ble det feil med en søm og feil skinntype i senter av setet, og ettersom jeg ikke fikk gjort alt jeg ønsket visste jeg skulle tilbake igjen på et senere tidspunkt hvor dette også skulle rettes opp i. Da bilen var ferdig var det bare å pakke med seg jobb-PCen og kaste seg på det billigste flyet jeg fant på tirsdagen. Marc fortalte at bilen hadde fått en del oppmerksomhet for fargen og fra de forskjellige BMW forhandlerne som hadde levert biler, noe som er hyggelig å høre. Her hadde han fulladet bilen og gjort den avreiseklar før vi kom. Vi fikk også en omvisning behind the scenes, men her valgte jeg å ikke ta noen bilder. Det er enormt tilfredsstillende å se noen som er så dyktige og dedikerte til arbeidet sitt. På verkstedet stod det blant annet en splitter ny Rolls Royce Cullinan, Porsche Cayenne Turbo og en G45 X3 M50 som alle skulle få seg en real gjennomgang av interiøret. Cools er forresten også store innen produksjon av innredning til superyachter og luksushjem og hadde flere lekre interiørelementer stående. Eieren av X3en hadde tidligere eid en G30 med merinoskinn og ringte fortvilet til Cools kun et par dager etter at han overtok bilen da han var fortvilet over den elendige materialkvaliteten i interiøret. Her ble alt av plastskinn og hardplastdetaljer demontert og erstattet av merinoskinn. Legger ved noen bilder de selv bruker i offentligheten, så får man i alle fall et visst innblikk av hva som skjuler seg bak. Etter opphenting av bil gikk ferden videre mot Sevenum og Venlo for litt hesterelaterte aktiviteter. Tilfeldighetene skulle ha til at vi ramlet over et stort bygg jeg greide skimte "Classic Cars" i det jeg skulle stoppe for å bekrefte hotellbookingen. Stedet virket stengt, men det måtte prøves. Som seg hør og bør snur en seg alltid for å se på bilen etter den er parkert. Inn døren ble en møtt av en stor hall med en trapp opp i andre etasje. Her virket alt stengt og lukket, men vi påtraff en som velvillig fortale og viste oss rundt. Stedet viste seg å være en bilforhandler drevet av en far og sønn som hadde hver sin interesse for Mercedes og amcars, og samlingen bestod av biler til over èn milliard norske kroner. I tillegg hadde de samlet opp et massivt delelager for klassiske Mercedeser, så det man ikke fant her finner man heller ingen andre steder. Denne Viperen her hadde gått snaue 600 miles og var praktisk talt fabrikkny. Denne Corevetten her hadde rullet snaue 2000 miles. Jeg elsker hvor ryddig og velstelt det er i Nederland og hvordan landeveiene er utformet. Vi fant et utrolig idyllisk hotell i en slags oase i Venlo. Nydelig plass som kan anbefales om man ønsker å trekke seg vekk fra bymas! Nederland har som vanlig flotte byrom. Slikt er det "overalt". Et oppløft som neppe hadde blitt godkjent etter estetikkbestemmelsen i plan- og bygningsloven her i Norge. Nürburgring var en kort tur unna hotellet i Venlo, så da kastet jeg meg i bilen for å få til Touristenfahrten på fredag. Det finnes vel ikke en eneste BMW som har vært på Nürburgring som ikke har tatt bilde av bilen sin her. Møtte forresten en Neue Klasse "i3 M/iM3", men rakk ikke ta bilde. Ellers lite spennende å spotte på parkeringen her. Så var det tid for å brenne litt strøm rundt banen. På Kleinanzeigen finner en mye rart, og denne gangen fant jeg to hele framstoler til 321 i Badersleben i Tyskland. Tyskere er jo kjent for å være vanskelige med språket, men senior Jürgen var en svært hyggelig herremann som hadde tatt i bruk skoleengelsken og google translate. Hjemme hos Jürgen. Det gikk! Etter opphenting hos Jürgen var vi litt mette på reise og bestemte oss for å karre oss hjemover. Overnatting i Danmark ble bestilt og mil etter mil på Autobahn ble høvlet. Følgelig dabbet også bildetakningen av også. E60 M5 med S85 blir bare barnematen i forhold - her summes det avgårde i 10500 o/min. 🙃 Hirtshals-Larvik. Endelig en ferge med enarmet banditt! Synd det ikke klinger fra mynter lenger, men en får vel være fornøyd med det som er. Iskald beregning. Fra fulladet bil utenfor Vejle i Danmark til gårdsplassen hjemme. Og noen bilder av ferdig resultat: Se bort fra Lays'en som ble hamstret i Nederland.43 poeng
-
Da var M3en hentet. Litt lang tur, men fint å få seg en biltur også. Den er Dravit grå med sort skinn. Har det meste av utstyr utenom bøttestoler og keramiske bremser. Gått bare 800 mil, så fremstår som ny. Lukter nytt også. Veldig fin denne S58 motoren, sterk allerede ved 1200 rpm. Kjørte rett til Shell og tanket opp med 98 V-power. Blir bilvask og flere bilder i morgen.🙂🏎️24 poeng
-
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
Syvert og 23 andre reagerte på BMWforalle for et emne
24 poeng -
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
Syvert og 22 andre reagerte på Skulebollen for et emne
23 poeng -
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
mr.pingu og 22 andre reagerte på papertiger for et emne
23 poeng -
Markus E30 sin 07' E61 M5 Interlagos Blå, Reisebrev S.6
sandersander og 21 andre reagerte på Markus E30 for et emne
Måtte selvfølgelig innom Pistenklause å spise😁 Nok biler å se på mens man venter på bestillingen! Fuel stopp på Tankstelle er også obligatorisk 😁 Der kom selvfølgelig en kevlar/karbon M4 med Natos største vinge og bøttestoler. Selvfølgelig på skilt, men var vel regget i Ungarn av en grunn🤭 Møtte en milsluker av en bil på bensinstasjon og. S63L😈 Lykke til med å lese det skiltnr når han kommer i 300. Tok ikke så mye mer bilder av banen ser jeg, men fant en fin parkering på hotellet på vei hjem😁 Var så mye kø gjennom Hamburg på vei hjem at Gps'n viste 1 time lenger morgen etter enn når vi la oss. Endte med å måtte gasse litt ekstra gjennom Danmark på tur hjem 👀 Uten å miste bilen. Klarte å blåse 62 liter fra Flensburg til Hirtshals 😂😂 Det er 36 mil så gode 1.7 på mila. Totalt forbruk ble 1.46 på de 3500 km vi endte opp med å kjøre😁 Tok ikke så mye bilder av så mye annet enn bil, så kan sikkert gjøre mer av det neste gang! Også er det morsomt at bilen får masse oppmerksomhet og folk kommer bort tidlig og seint og ønsker å høre litt V10😁 - Markus22 poeng -
Off Topic-tråden, versjon 4(?)
Werther og 21 andre reagerte på Marius2002 for et emne
Det beste er å passe på seg selv, men være glad på andres vegne. Man vet ikke økonomi til folk og om midlene til bil, bolig, ferie etc. er bonus, arv, oppspart, gave eller lån. Jeg driter i hva naboen kjører, hvilket hus han har, hvilke kjøkkenstoler han har kjøpt etter den vasen fra Halvor Bakke som likesågreit kunne vært en til 50,- fra Europris. Det eneste er at hvis naboen er fornøyd og synes det er stas, så ja da skal jeg være med på det og glad på hans vegne. Eller hennes for den del. Heldigvis har jeg ingen i slekta som har brydd seg annet enn å gratulere med kjøp av bil, utstyr, bolig etc. og noen vil høre mer/se. Eller, jeg har ei svigerinne, men det bare blokkerer jeg, har ikke tid til slikt i hverdagen. Ellers er jo misunnelse ganske normalt? Eller? Jeg er jo piss misunnelig på de med 4-serie, X5, 5-serie, Z4, M-biler og listen bare fortsetter helt til omtrent alle modellene fra BMW er nevnt. Men det skaper engasjement i form av glede og ikke negativitet. Pris er heller aldri spørsmål, pris er privat. Heier på alle som bruker penger på hobbyene sine, sykler, biler og bolig. Har du en trøsykkel til 120 000,-, dritkult. Eller en Porsche til 1,5M med motorhavari, kjør på - eller kan ikke kjøres da, men heia likevel22 poeng -
Takk for det! Takk for det, Karsten. Ja, det er veldig artig å se bak kulissene hos noen som er så dedikerte og entusiastiske for arbeidet de nedlegger. Bildene fra Nürburgring skal jeg naturligvis ikke ha noen kredibilitet for, men kjøpte med et par til som jeg poster nå - kjekke minner som forhåpentligvis kan henge i den fremtidige garasjen (som nå er på klagestadiet ). Jeg vil tro de legger ned litt tid og innsats til at ting flyter og ser bra ut, men dette lykkes de også godt med synes jeg. Landeveiene er en fryd å kjøre på - ikke veistandarden isolert sett, men i forhold til hvor vakkert ting er opparbeidet med steinbelagte grøfter, allé-beplantning etc. For ikke snakke om den generelle asfaltstandarden som du allerede har påpekt er i verdensklasse. Takker, Armin! Ja, det er jo hyggelig å høre at selv en elbil som nå er to år gammel kan vekke litt engasjement hos forhandlerne. Takker! Ja, nå føler jeg vi er back on track med hvordan BMW har vært. Det kjekke er å se at det fortsatt er håp for fremtidige BMWer når vi har leverandører som dette her. Du virker å bruke fasilitetene rundt når du reiser, så her tror jeg du ville trivdes godt. Det hjelper jo på at nabolaget rundt, og som man kjører gjennom også har samme layout og utførelse som hotellet og områdene der. Hotellet heter Bilderberg Garden Hotel i Venlo forresten.21 poeng
-
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
BrokeBoi og 19 andre reagerte på Markus E30 for et emne
20 poeng -
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
mossing 92 og 19 andre reagerte på Øyvind L. for et emne
20 poeng -
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
Marius2002 og 19 andre reagerte på Olaandref for et emne
20 poeng -
Ja, da er det kanskje på sin plass å fortelle litt om nyervervelsen. Tanken om en "helårsbil" nr. 3 har nå vært der en stund. E61 og E91 er fra 2006, så de blir begge 20 år gamle om under et halvt år. Ikke noe feil i det, men det blir nå litt nedetid her og der. Om sommeren stepper E39en inn og man kan legge ut på litt større skruprosjekter, men også den er nå over 25 år gammel med nesten 350k km på telleren. E61 har også på sett og vis byttet status siden innkjøp. Fra å være enklest mulig bil som kun skal brukes og vedlikeholdes har den blitt et slags rullende prosjekt, der det bare stables på med fremtidige planer. Det har egentlig ikke vært noe bestemt bil eller biltype jeg har sett etter, men det har vært litt kriterier en slik bil måtte oppfylle: BMW med 6 sylindre Helst x-drive, da bilen skal brukes av begge sjåførene i huset, også om vinteren Helst noe med litt utstyr, så det ikke blir E61 v2 med et skred av ettermonteringer som skal planlegges. Så litt ut av det blå i det jeg scrollet på finn dukket bilen her opp - kun en 45 minutters tur unna. Her er dagens bilde av den: En E60 LCI 530xd. Vært i samme familie i Norge siden import i 2009, først hos mor, deretter sønn. 253k km på telleren. Ikke hverdagskost å ha så få eiere på E6x. Alt originalt i motor, 4 like hjul på sommer og vinter på BMW-felger. Litt små merker her og der, men perfekt for en bruksbil som man ikke skal være alt for redd for. Her var mye "ticket av" allerede: Facelift og originalt M-sport, samt lik drivlinje som i delebilen - i tilfelle man trenger noe. Den måtte få litt vask i dag før jeg knipsa bilder, var litt møkkete, spesielt på felgene: Så var den klar for bilderunden: Her er det allerede facelift adaptive xenon, så fint lite å ettermontere på lyktefronten: Og 5DF, adaptive cruise med stop&go: Takluke er av den mer normale typen, så man slipper panorama-tull: I tillegg til å ikke ha den store E61-bakluka som elsker å ruste og lage kabelbrudd har denne bilen OE-hengerfeste: Speil innvendig og utvendig har allerede autodip, så ikke noe å ettermontere her heller: Fjernlysassistent har den også: Innvendig har man Logic 7: Og nappa-skinn rundt baut: Så blir ikke noe bytte av midtkonsoll her: Bak er det for øvrig både AUX, 12V-uttak og baksetevarme: Med originalt M-sport er det nå heller ikke noe behov for å ettermontere svarte gulvtepper eller taktrekk: Comfort-seter er også på plass: Rattjusteringa blir da også elektrisk: Og jaggu er det HUD også: Ganske greit utstyrt får en si. Det som er "feil" på den er at det må tas en stor runde service, som for så vidt er greit: Eieren har tatt mellomskift selv, men uten å resette indikator i bil, så den er "egentlig-egentlig" ikke kjørt over intervall. Også er det "det stygge": en fæl vibrasjon ved pådrag, særlig når det går mye moment gjennom drivverket, typisk ved 1500-2500 rpm. Har visst vært litt tipping fra ulike verksted, noen mente hardy-kobling, så både den og girkasseforinga er bestilt - uansett greit å bytte mtp. alder og km-stand. Fremre mellomaksel er visst bytta til kliss ny i sommer (med kvittering), så den bør det ikke være. Flaks, for det er det eneste jeg har solgt fra delebilen når det gjelder drivverk😅 Jeg lener litt mot en av fremre drivakslingene, da vibrasjon kjentes i rattet når ACC bremset på gir. Disse kan jeg prøve fra delebilen. Har ikke helt trua på at det blir ordnings ved bytte av hardykobling og girkasseforing. På ett av papirene fra verksted var det nevnt slakk i drivaksling VF. Alt i alt tror jeg at det kan bli en kjekk bil å ha når den blir 100 % i orden. For øyeblikket er den en del grommere enn E61'en på utstyrsfronten, men det går nok over Blir fortsatt E61 som det skal være mest godsaker på, men den skal nå få adekvat stell den her også, til tross for at detaljnivået på den blir nok nærmere E91 tenker jeg.19 poeng
-
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
BrokeBoi og 18 andre reagerte på EspenM3css for et emne
19 poeng -
Off Topic-tråden, versjon 4(?)
Emilsen og 17 andre reagerte på Eystein Ose for et emne
18 poeng -
Papertigers fargerike carport | F11 530xd LCI og i3S 120Ah | Feriepost - årets norgesferie!
StigJ og 17 andre reagerte på papertiger for et emne
Tusen takk Armin! Enig i det, Norge har utrolig mye å by på. Og med dagens kronekurs er det å holde seg innenlands ikke det dummeste heller, spesielt sett opp mot Danmark med 1,6 i vekslingskurs. Ja bilen holder seg forbausende bra til straks å være 10 år, og blå BMW blir liksom aldri feil, samme hvilken modell. M5 felger gjør utrolig mye for stuket, er også veldig fornøyd med komforten på 19". Men skulle gjerne hatt et par millimeter høyere innpress bak. Faktisk kunne jeg gjerne tenkt meg Style 303M fra F01/F07, men det blir nok med tanken. Ja det blir vel høyre side neste gang. Byttet samme lykter av samme grunn på F36, så er vel en gjenganger på BMW. Tusen takk! Det er faktisk ikke få som har vært forbauset over at dette er en 10 år gammel bil, flere som har trodd at den er langt nyere enn det. Så en godt holdt F10/F11 holder seg bra i mylderet av intetsigende og grusomt stygge biler om dagen. Klassisk BMW. Nå har jo F10/F11 kommet i en alder der det er mye ymse klientell som kjører de, med tilsvarende diverse stilarter, så å holde den fin og original med det lille ekstra blir da et mål i seg selv. Hadde vært kjekt å treffe dere en gang for å dokumentere en håndfull 5ere av god årgang, som god årgangsvin! Bilen ble henta hos Bavaria i går, med ny lakk på bakre halvdel, bra nøgd! Også litt andre ting som ble fiksa opp i som de ikke hadde fiksa sist ved viltpåkjørsel og noe som ble glemt sist; slikkelister høyre side, alulister oppe på høyre dører, pianolakklist på B-stolpe høye, kupélys bak som de hadde glemt å koble til, pakning rundt takluke ble byttet da den forrige låg feil. Så blir det folie på terskel bak når lakk har fått luftet seg.18 poeng -
Døra er fortsatt til lakkering, så gjør klart litt andre ting i mellomtiden. Tenkte å ta bakre del av gulvteppet fra delebilen. Min har kakaosøl i seg og det er nå greiere å få renset ting på forhånd og ha alt klart til når det skal inn i bil igjen. Lett støvsugd utgangspunkt: Den hellige treenighet av støvsuger, damprenser og tepperenser. Da har selv tyggigummi ingen sjanse: Klart: Deksler til sub får også en runde rens: Har også kjøpt en ny avisoleringstang. Hadde en fra Knipex, som burde da holde, men den var ikke helt god på små tverrsnitt. Begynte å se litt mot Weidmuller Stripax, men den er litt dyr, så sjekket alternativer og havnet på BMW sin, som er noe rimeligere: Her er den satt opp til en liten duell mot Knipexen: 0,25 kvmm med silikon-isolasjon fra AliExpress er ikke noe jeg bruker spesielt mye eller noe jeg anbefaler andre å bruke, men det illustrerer problemet jeg hadde ganske godt. Knipex er ratet ned til 0,2, så den bør da greie 0,25. Resultatet blir ikke helt det store, selv med justeringen hele veien til max: Og BMW sin: Much better. Ellers er det jo litt som skal ettermonteres, så det må demonteres "litt" ledningsnett fra delebilen kan en si. Dette tror jeg faktisk tar mer tid enn montering, da absolutt alt må sprettes opp for å få ut ledninger. Ved montering kan man legge det meste parallellt med ledningsnettet som er der fra før. Litt stemningsbilder underveis:18 poeng
-
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
Marius2002 og 17 andre reagerte på KKME30 for et emne
18 poeng -
Han er virkelig på hogget for tiden! Typisk moldensere å sparke en mann som allerede ligger nede18 poeng
-
Separering av spaghettien går nå sin gang. Tatt en uke ferie denne uka, så jeg kanskje får unna litt ting. Min strategi er stort sett å demontere ett ledningsnett om gangen (for hver "ting" som skal ettermonteres), så prøver jeg å merke og notere litt underveis. Det meste stemmer overens med koblingsskjemaer i TIS, men ikke alt. Dessuten er delebilen fra 2007/10 og min er fra 2006/01. Selv om det største skillet gikk i 2005/09 så er det fortsatt en del forskjeller ute og går - både ved overgang til facelift og ved andre datoer, så noe kan potensielt bli litt spennende ved montering. Her er ledningsnett til baksetevarme og uttak sigarettennere, litt mer enn man kanskje skulle tro. Det eneste som er kuttet i er belysning til knapper, eller 58G, da den uansett gikk i en spleis fra fabrikk: Pakket i en boks og kan nå avvente montering: Og nåværende stand på delebilen, ser litt verre ut enn det er: Jeg synes for så vidt at dette går rimelig greit, man blir litt kjent med både oppsett av komponenter, funksjon og hvordan BMW har lagt opp ledninger i bilen og løst ting, men det tar mye tid. Og som en fornuftig mann med "for lite" tid har jeg gjort det eneste riktige. Kjøpt enda en bil som har omgående behov for skruing 😆17 poeng
-
Hei 😀 Ny bruker på forumet og førstegangseier (snart) av en BMW. Mange er opptatt av motor og broom, men etter å ha kjørt elbil i over 3 år så var jeg ikke i tvil om at det ble der igjen. Kommer fra VW og har vært aktiv på div. forum der tidligere, så når jeg fant dette forumet for BMW så ble jeg glad. Morsomt å samle bilder/info istedenfor bare innlegg i Facebook-grupper. Så du er hjertelig velkommen til å følge 🤩 Tilbake til bilen. Har siklet på I4 M50 siden den kom, så hvorfor jeg valgte en ID4 GTX for 3 år siden kan du gjerne spørre om...jeg spør selv🤭 men har vært fornøyd. Bilen blir en I4 M60. Prøvekjørte M50, men var M60 nå. Litt mer hk og rekkevidde. Sikkert greit. Ellers blir fargen Mineral White Metallic. Ikke den råeste fargen for meg som liker detailing, men har savnet hvit bil med sorte detaljer. Utstyrspakke Fully Charged med M Sportpakke Pro. I tillegg har jeg valgt med takluke og Harman Kardon stereo. Felger: Blir levert med standard 18" og har valgt 19" vinter (859m). Så om noen er interessert i 18" sommerhjul med helt nye dekk, så skrik ut, så avtaler vi kjøp når bilen kommer i desember. Av ekstra ting som blir gjort med det første er: - Komplett nedvask av bilen og full coating - H&R senk (så fort H&R får godkjent for M60) - BassBrothers Nivå 4 basspakke. - Fjerne emblemer bak - Frontleppe - Ny grill (hvis passer) - Sideskjørt - M-Performance list på dørene - Spoiler / M-Performance leppe bak - Gule DRL - Foliere tak i sort - Tone ruter bak helt sort 5% og side foran 35% - Foliere reflekser bak - Div. PPF på utsatte steder Så får man bestemme seg litt mtp. felger etterhvert, men er inne på tanken med smidde felger. 20x9" ET35 foran med 245/35-20 20x10.5" ET40 bak med 285/30-20 Har lyst på konkave bak, men tror det blir litt vanskelig på denne bilen. Litt går, men ned på ET20 blir langt ut. Har kun bilder fra konfiguratoren nå, så slik vil bilen bli levert: Sikler litt på noen av disse felgene: En av disse grillene jeg tenker, men usikker på om det passer.17 poeng
-
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
Syvert og 16 andre reagerte på EspenM3css for et emne
17 poeng -
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
eivi91 og 16 andre reagerte på EspenM3css for et emne
17 poeng -
E46 M3 Touring
E.C. og 15 andre reagerte på E30TurboTouring for et emne
16 poeng -
Skulebollens e34 M5. Bilen endelig tilbake!
liffi og 15 andre reagerte på Skulebollen for et emne
Dynamo update 😅 Etter litt YouTube titting fikk jeg byttet alle lagre i dynamo og vasket den ren. Nye lagre på plass Pussa så ren som jeg fikk den Dessverre var der fortsatt ulelyd, og dynamoen ladet ikke før jeg ruset opp bilen. Etter diskusjon med triconor kunne han fortelle at noen rotorer rett og slett lager lyd.. Vi ble enige om at jeg skulle kjøre med den brukte dynamoen med suselyd. Så skulle han fortsette letingen etter ny rotor til den fabrikkoverhalte dynamoen jeg kjøpte. I mens fikk jeg sjekket at der ikke var noe tull med ledningsnett, som gikk til ladelampe osv. Bl.a ut med speedometer Der var alt ok. Fikk til slutt bekreftet at der er en kortslutning i dynamo som gjør til at ladelampe ikke tennes. Så m.a.o en heller skral dynamo. Den fungerte dog i sommer, og triconor fant etterhvert ny rotor og fikk sendt den nyoverhalte tilbake til meg Fant mot til og montere den igår og jaggu funker ikke alt akkurat som det skal nå😍 Er vel 9ende gangen dynamo er montert nå.. Og 1 år og ett par dager siden den originale streiket første gang. Jeg har brukt så Hinsides mange timer på grubling og feilsøking på dette at jeg har ikke ord.. For noe så enkelt som en dynamo 🙈 Nå er vertfall bilen 100% friskmeldt, og jeg har en halvt fungerende dynamo i backup som aldri skal selges 😅16 poeng -
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
M-jakob og 15 andre reagerte på Eystein Ose for et emne
16 poeng -
Heisann, Har lyst å bli litt mer aktiv igjen på forumet, og mine gamle tråder begynner å ta på årene, så det hadde blitt mest bare rot hvis jeg hadde begynt med store oppdateringer der. Dermed blir det en ny garasjetråd. I spoileren ligger litt kjapp historikk og noen bilder av hva man har hatt av BMW de siste 15 årene. Det kan være greit å skumlese gjennom sånn at gir det mer mening for deg som leser oppdateringene i tråden underveis _________________________________________________________________________________________ Dette er mine nåværende BMW'er som denne tråden blir å omhandle: 1994 E34 M5 Nürburgring Edition med 3.8 liter S38 motor. 1994 E34 520i Executive Edition med 2.5 liter M50 motor. 2008 E70 X5 3.0D med 3.0 liter M57 motor. Følg med16 poeng
-
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
Marius2002 og 15 andre reagerte på Lars89 for et emne
16 poeng -
Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?
Henrik K og 15 andre reagerte på Slavearbeider'n for et emne
16 poeng